Ik ben nu bijna 35 weken en iets meer dan 14 kilo aangekomen. Ik dacht eerst, valt nog wel mee, maar nu lees ik toch een gemiddelde van 10 kilo (als ik even vluchtig scroll). Ben benieuwd hoe het de laatste weekjes gaat! Ik wil wel graag onder de 20 kilo blijven hoor... Ik moet van de verloskundige me laten testen op evt. suiker. Ze vind mijn gewicht tegenover mijn lengte (ben maar 1m64) toch hoog. Was daar wel van geschrokken, want voel me goed! Maar goed, ik hou het er maar op dat het altijd goed is om 't even te laten testen en (hopelijk) uit te sluiten...
Moest dit ook laten doen. Met 22 weken en straks met 30 weken weer. Is strandaard bij een bepaalde gewichtstoename. Bij een bepaalde hoeveelheid of snelheid geloof ik. Terwijl ik nu net 3.5kg aangekomen ben, dus is volgens mij wel netjes. En de uitslag was helemaal goed! Dus maak je geen zorgen, is gewoon voor de zekerheid.
ik weeg mezelf naakt, als ik ben opgestaan. dat doe ik al 10 jaar zo dus het geeft een goed beeld. ik moet ook op suiker laten prikken, dat is hier standaard. ik ben trouwens met met 28,3 weken nu 3,3 kilo aangekomen.
Ik herken dit hoor, ik ben nu ruim 16 weken en ook al iets van 4 1/2 kilo aangekomen. Ik ben gestopt met roken, maar verder is er niets aan mijn eetpatroon veranderd. Ik eet nu zelfs veel gezonder: 5 boterhammen per dag, 2 stuks fruit, avondeten (avg/rijst etc) en 's avonds een handje chips. Is niet veel lijkt mij... maar ja...kennelijk toch teveel. Sinds twee weken wandel ik weer 45 minuten, 4 keer in de week. Hopen dat het wat helpt... Ik vind het heel goed van al die meiden die zo weinig aankomen, keurig. Ik wou dat ik dat kon zeggen! En vrouwtje 81, genieten moet je wel doen hoor. Ik heb ook af en toe van die baaluurtjes. Getsie denk ik dan! Maar goed, lijnen moet je ook zeker niet doen. Hoe lang ben je? Ik ben 1.80 en woog voor de zwangerschap 74 kilo.
de enige reden waarom ik zo weinig aankom is omdat ik nog 3 x in de week 40 minuten heen en 40 minuten terug naar mijn werk fiets. zal straks met mijn verlof waarschijnlijk wel flink gaan aankomen
ik was tot 20 wken niks aangekomen, ik moet aankomende week weer heen en dan wordt ik weer gewogen de afgelopen keer was ik niet gewogen dus het zal mij benieuwen zo het echt niet weten, ben wel de hele dag druk , en soms te weinig dus ben benieuwd en dan horen jullie het
ik was tot 20 wken niks aangekomen, ik moet aankomende week weer heen en dan wordt ik weer gewogen de afgelopen keer was ik niet gewogen dus het zal mij benieuwen zo het echt niet weten, ben wel de hele dag druk , en soms te weinig dus ben benieuwd en dan horen jullie het
Ik ben nu ruim 32 weken en ben 9 kg aangekomen. Volgens mij is dat wel netjes, al hoop ik dat ik een groot deel van die kilo's vrij snel na de bevalling alweer kwijt ben Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk de gezondheid van die kleine en volgens de verloskundige groeit ie volgens het boekje, dus een kilootje meer of minder ... daar maak ik me niet druk om!
Poeh bij mij zit nu (27,5 week) de 5e kilo er alweer aan! Dat is toch al zo'n 2 kilo in 2 weken! Als dat doorzet dan ben ik straks 17 kilo aangekomen, dus laten we hopen dat het niet zo hard gaat
15=3 weken nu en ongeveer 1,5 kilo aangekomen. Whahaha ik hoop dat ik niet weer zoveel aan ga komen als de vorige keer want toen was ik ongeveer 23 kg aangekomen!!! Ik eet wel bouwvakkers maaltijden maar ik snoep tussendoor zeer weinig, bij mijn vorige zwangerschap heb ik echt alles naar binnen gewerkt wat ik tegenkwam maar daar heb ik wel van geleerd hihi dus ik probeer het nu een beetje in toom te houden
38+3 bijna 7 kilo... ik weet nu alleen niet wat ik na de bevalling kan verwachten t meeste extra gewicht zal ik dan kwijt zijn.. maar ja hoe ziet die buik er dan uit he??
morgen 31 weken en 10 kilo erbij. kan me er eerlijk gezegd niet druk over maken. vorige zwangerschap 16 kilo erbij en binnen de kraamweek (5e dag) alweer 2 kilo onder m'n gewicht van voor zwangerschap.
als ik zo lees zijn de meeste niet echt heel veel bijgekomen denk dat ik een uitzondering ben! Ik ben nu 31 weken + 2 dgn en ben nu 18 kg bijgekomen Mijn bloeddruk schommelt tussen hoog en laag maar onderdruk blijft onder de 9 dus geen zorgen zei de gyn tegen mij. Draag wel alles vanvoor als je me vanachter ziet zou je niet zeggen dat ik zwanger ben haha tot je vanvoor kijkt. Is wel wat zwaar heb ik zo de indruk. Amanda
32 weken en 3 dagen 8 kg bijgekomen (schommelt tussen de 8 en de 8'5) hetgene dat nu echt groeit is mijn buik 4 cm meer dan 4 weken geleden, das bijna een cm per week xxx