14,5 weken en net weer op normaal gewicht (was iets meer als een kilo afgevallen en kwam er maar heel erg langzaam weer bij)
Tijdens mijn eerste zwangerschap 42 weken zwanger en 26 kilo!!!! aangekomen. Nu 10,5 week en al 2,5 kilo erbij. Ben normaal erg slank dus daarom misschien zoveel aangekomen?
31 weken en 2 dagen en nu 5,5 kilo aangekomen. Het gaat vooral de laatste weken snel ineens, snik... Maar mag niet klagen, vind het heel keurig nog eigenlijk.
Hebben jullie ook dat je meer let op wat je eet in die laatste weken? Zodat je niet te veel aankomt? Ik ben 8 kilo aangekomen tot nu toe. En eigenlijk kan ik het heel goed hebben en zie je de kilo's niet eens. En toch ben ik er best van geschrokken waardoor ik nu echt let op wat ik eet.
@assi, ja ik let er nu wel meer op idd. Maar ook omdat ik nu sneller vol zit en last krijg van maagzuur, dus dan eet je automatisch al minder denk ik.
Ik let er juist totaal niet op, eet dus echt zoveel als ik lust.. Nou valt dat bij mij best tegen dus aankomen wil niet echt lukken. Eerste paar maanden 1 kilo afgevallen, nu ondertussen weer 1,5 kilo aangekomen. Netto zit ik dus op 0,5 kilo in ruim 15 weken
in de laatste 2 weken ineens 2 kilo aangekomen,tot aan de 16 weken niks, hopen dat het niet zo op blijft lopen hahaha