ik ben nu al 3 kilo aangekomen en eet juist minder dan voor de zwangerschap zit sneller vol enzo. maar goed we zullen zien waar het eindigd.. tis voor een goed doel he
Bij mij gaat het echt met sprongen: Het eerste trimester ben ik amper aangekomen, van week 16 tot week 20 ineens vier kilo en zo huppelt het vooruit. Ik zit nu op 12,5 kilo met 32 weken, maar de laatste twee weken ben ik weer niets aangekomen. Zoals Caruli al schrijft: We zien wel waar het eindigt. Ik kan me er niet druk om maken. Ik ben al lang blij dat ik nu eindelijk zwanger ben en ik heb een relatief makkelijk zwangerschap. De rest is bijzaak.
Tot aan 17 weken ging het gestaag, nu ineens zie ik de kilo's er per week aan komen! ben nu 4,2 kilo aangekomen, 19 weken zwanger, ben denk dat het nog wel effe oploopt de komende weken!Maar wel weer leuk, sinds deze week is mijn buik ook een heel stuk ronder!
Met 36 weken ben ik in totaal 14,6 kilo aangekomen.. Maandag moet ik weer naar de VK hopen dat ik nog op hetzelfde gewicht zit hihi
23 weken en alweer bijna 9 kilo aangekomen Naja, het is voor een goed doel! Ik kan niet meer zoveel eten als voor mn zwangerschap, maar snoep misschien wel iets meer. Ook was ik een fanatiek sporter en dat lukt nu niet meer. Probeer me er maar niet te druk om te maken en niet toe te geven al aan mn eetbuien
33.1 week en 7 kilo bijgekomen. Tot 20 weken 5 kilo en de afgelopen 13 weken 2 kilo. Heel netjes dus. Wel raar he, je groeit als een tiet, maar toch maar 2 kilo bijkomen. Kun je nagaan hoeveel energie zwanger zijn kost. (tenminste daar gooi ik het maar op).
Nu 19,3 weken en 2 kilo bijgekomen. Valt best mee vind ik zelf maar goed, zit pas op de helft en wie weet wat er nog bijkomt.
ik ben nu 25 weken en 4 dagen en 10 kilo aangekomen. hm mijn doel was alleen maar 15 kilo aan te komen in totaal, ik weet niet of ik dat nog ga redden