Ik denk niet dat het goed is om een doel te maken van max. X-kilo tijdens de zwangerschap aan te komen.. De een komt zoveel aan, de ander meer of minder.. Waarom zou je er ook een doel van maken, als je er zelf amper invloeg op uit kunt oefenen, althans niet op een manier die goed voor jou of de baby is. Volgens mij is beide niet mogelijk, afvallen is slecht.. je hebt nu gewoon gezonde voeding nodig..
30 weken en 14kg aangekomen. De eerste 20 weken gelijk 10kg aangekomen en vanaf week 20 tot nu dus maar 4kg.
Nu 28,5 weken zwanger en 8 kilo aangekomen, waarvan de laatste 2 in de laatste 3 weken! Ben ineens enorm gegroeid, houd vocht vast (dikke enkels) en had ook veel honger. Als ik niet regelmatig wat at dan werd ik niet lekker....Tja dan gaat het ineens hard, niks aan te doen.....Ben wel benieuwd hoe ik ga eindigen
Ik ben nog geen 5 weken en nu al twee kilo aangekomen. Is dit normaal in het begin, dat het later minder wordt? In dit tempo wil ik namelijk niet doorgaan.
Ik ben nu 38 weken en 11 kilo aangekomen. De laatste twee weken ben ik trouwens 2 kilo afgevallen. Hebben meer meiden dit? En wie weet waar dit mee te maken heeft? En dan nog iets. Ik maakte me er heel druk om hoeveel ik aan zou komen. Voor wie dat ook doet": Doe dat NIET, geniet lekker van je zwangerschap! Al die kilo's voor het kleintje in je buik!(maar nu ook niet overdrijven he )
Ik ben op 1 dag na 19 weken en 5 kilo aangekomen! Dit was ik in week 14 ook al aangekomen. Ben dus sindsdien niet meer aangekomen .. Ik vond het al veel in 14 weken 5 kilo.. maar heb nu dus een tijd stil gestaan.. Is maar goed ook.. ben maar een dwerg en en geen slanke dwerg! Ik eet overdag wel meer, maar savonds krijg ik weinig binnen...
Tot nu toe met 18 weken 2 kilo afgevallen, maar met me vorige zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen waarvan ik nog steeds een aantal kilo's meedraag dus vind het niet erg!
Bijna 32 weken en 10 kilo aangekomen. In de eerste vier maanden kwam ik heel snel aan, en nu sinds drie maanden eigenlijk niet meer. Ik ben ook benieuwd hoeveel er blijft 'hangen' na de zwangerschap.
De laatste keer dat ik bij de verloskundige was voor controle , Was ik 27 weken zwanger en 12 kilo aangekomen... En ben bang dat er nog wel wat bijkomt !