Vandaag 35w3d en nog steeds 6,5 kilo onder m'n startgewicht. Moet daarbij ook vermelden dat ik inmiddels vocht begin vast te houden.... dus waarschijnlijk zonder het vocht, nog iets minder. En als je dan ook nog nagaat dat ik een zwaar kind verwacht (volgens de echo bij 40 weken 9 pond of meer), dan is dat toch wel erg vreemd.....
18,2 wkn en 2 kilo onder mn startgewicht nou is dat niet erg want ik ben ook niet bepaald een slanke dwerg hahaha
Nu zo'n 14 a 15 kilo aangekomen, ik houd nog geen vocht vast...zal dus nog wel wat kilo's te gaan hebben
bleef telkens hangen op 5,5 kg, maar ineens in 2 weken tijd naar de 8 kg gegaan dus in totaal 8 kg aangekomen! Houd wel genoeg vocht vast trouwens!
Bij mij is het ineens heel snel gegaan vanaf ongeveer de 23 e week. Ben nu 34 weken zwanger en ben net iets meer dan 10 kilo aangekomen. Wat een verschillen zeg! (Ben normaal 57,5 kg. )
nu 40 + 5 dagen en 14 a 15 kilo aangekomen! Hier ben ik heel blij mee, was bij de eerste bijna 30 kilo aangekomen....!
In totaal ben ik ongeveer 11/12 kilo aangekomen (ben bevallen met 39w5d), is me alles meegevallen! Nu, 9 dagen na de bevalling, zit ik nog 3 kilo boven mijn startgewicht. Echt bizar hoe snel dat gaat zeg!
dat is toch perfect! Vind jij het veel dan? Ik kom er wel overheen denk ik, terwijl ik echt niet meer eet dan voor de zwangerschap.