Ben bezig aan week 26 en nog geen 6 kg bijgekomen. Is dit normaal? Natuurlijk heel fijn dat het niet vele is en mijn buik groeit maar door en het kind schopt zich een ongeluk. Maar aankomen doe ik niet echt. Kan iemand mij vertellen waar dat aan kan liggen? Liefs nance158
hoi iedereen ben nu 20.5 week zwanger en ben 0.5 kg aangekomen.. mede door mijn vele beweging ivm reizen naar het werk en het werk zelf denk ik.. ik heb dit vorige keer overlegd wat normaal is.. zolang je een beetje normaal blijft eten is er niets aan de hand als je maar wel de goede voedingstoffen binnen krijgt.. en zelf dan hoeft het nog niet slecht te zijn.. een vriendin van mij was 9 maand lang misselijk en bijna niets gegeten en al zeker niet goed en die beeb is uiteindelijk een 9 ponder geworden de 'grote' kilo's komen vooral vaak een beetje de laatste weken eraan omdat de beeb dan vetjes gaat krijgen en dan ligt het er ook nog aan hoeveel vocht je vast houd wat bij iedereen verschillend is en vaak bij warm weer is dat vaak nog extra.. dus van het zomer zullen we wel dubbel zo rond zijn grtn
Dus die aangekomen kg's van mij vallen wel mee en zijn dus vrij normaal als ik dat zo lees van iedereen.
Nu bijna 16 weken en -2 kg! Zal nu wel hard gaan nu ik weer fatsoenlijk kan eten na veeeel overgeven en misselijk te zijn geweest.
20 weken en al 9 kilo erbij..zucht.... bij eerste kindje 22 kilo totaal bij tweede kindje 8 kilo totaal bij derde kindje 18 kilo totaal