Hey meiden, Ik ben 26+3 weken zwanger en ben 7 kilo aangekomen! Volgens iedereen volkomen normaal, en ik weet van mezelf dat ik toch wel wat extra snoep, dus misschien zou het zonder het snoepen 2/3 kilo minder zijn. Het hoort erbij moet je maar denken! Groetjes
er is altijd wel een baas boven baas ben je veel ziek geweest de eerste weken? hier met 35,5 weken 6 kilo, ben na vorige week weer wat afgevallen. (vocht)
Hier 32 + 1 dag en 4.7 kilo aangekomen.... Dacht ff dat het te weinig was maar volgens de gyn neemt het kindje echt wel wat hij/zij nodig heeft. Dus ik ben er maar lekker blij om Wat d'r niet op komt, hoeft d'r dadelijk ook niet weer af! Grtz
Nou, ik ben dus weer een kilo afgevallen gek genoeg. Terwijl ik gisteren nog heb genoten van een vieze McDonalds met alles erop en eraan . Dus met bijna 36 weken weer terug op 6 kilo aangekomen.
ik ben nu 1.2 kilo aangekomen.. ben benieuwd als je mijn buik ziet lijken er wel 10 kilo bij te zijn...
ik ben nu 23week + 5 dagen ben eerst ruim 10 kilo afgevallen (veel misselijk ed, had ik bij de vorige zwangerschap ook) inmiddels is er in 4 weekjes tijd 2 kilo bij.
Nu bijna 37 weken zwanger (van een tweeling!) en 25 kilo erbij! Vond ik eerst erg veel, maar bij mijn dochter was ik ook al 22 kg aangekomen dus dan valt het nu nog wel mee. En ik hou de laatste weken erg veel vocht vast. Hoe dan ook, het is wel 25 kilo. Op zich maakt het me niet zo veel uit. Kan er toch niets aan veranderen. Weet zelf dat het niet van het eten komt. En ik hoop gewoon dat het er na die tijd weer afgaat. Gr. Dolfijn
bijna 24 weken en nog steeds -7 kilo vanaf begin zwangerschap. eet nog steeds als een dijker maar kom geen gram aan. snap er niks van want heb al een behoorlijke buik gekregen..