pas 11 weken en eerst 4.5 kilo afgevallen nu weer 2 kilo bijgekomen dus nog 2.5 om op start gewicht te komen
Hallo, ben nu ruim 33 weken zwanger en ongeveer 7kg aangekomen. Als ik het hier zo lees komen de meeste niet zo heel veel aan. Scheelt straks weer.
Zal ik het gemiddelde dan even omhoog helpen? 36 weken zwanger en 20 kilo rijker... Ik weet alleen niet waar dat allemaal zit Mijn vorige zwangerschappen waren tot maar tussen de 12 en 15 kilo in totaal...
Ben nu 18 weken. De eerste 12 weken ben ik 7 kilo afgevallen omdat ik er niks in kom houden. Daar ben ik nu 3 kilo van bij bijgekomen. Dus eigenlijk ben ik 4 kilo afgevallen.
Hoi hoi, Update vanuit hier: vanmorgen 1,8 kilo beneden mijn startgewicht. En dat met bijna 29 weken. Ik ben trots op mezelf! Groetjes, Josien
30 weken zwanger en zo 8 a 9 kilo aangekomen. tot 20 weken totaal niets bij gekomen, maar daarna gaat het snel, terwijl ik juist vd vreetbuien af ben...
nu 23 weken en 6 kilo De laatste weken vliegen de kilo's er ineens aan, was tot 18 weken heel netjes 2-3 kilo. maar ik heb ook zo'n zin in croissants en patat en koekjes, ik moet me echt inhouden, want mijn buik groeit niet zo hard, maar heb gevoel dat mijn benen en billen van een nijlpaard zijn
Vorige week met 29 weken op 5,8 kilo Nu met 30 weken nog steeds op 5,8 kilo Gaat best goed al zeg ik het zelf..
Ben nu ruim 22 weken en ben tot nu toe 4 en een half kg aangekomen. Vlgs mij valt dat nog best mee toch? Er zal nog wel heel wat bijkomen de komende maanden! Grtjs, Aleida
hier 21 weken en 5 kilo aangekomen, vanmiddag bij de vk geweest en alles goed! 5 kilo valt binnen de norm, 0-10 in de eerste 20 weken voor je 1e kindje is heel normaal. gr mau
29 weken (nou ja, morgen dan...) en 9,5 kg erbij Hopelijk heb ik dan de ergste groei achter de rug (volgens de schema's zou dat wel moeten), en gaat het nu weer wat rustiger... (help het me hopen, aub!)