Vanmorgen voor het eerst +0,1 kg (29 weken + 2). De VK zegt dat het nu sneller gaat aantikken waarschijnlijk omdat ik nu eenmaal boven mijn startgewicht ben. We wachten het af...
bijna 37 weken en 7 kilo erbij. @Josien, dat zou goed kunnen, ook omdat je nu al 29 weken bent en je kleintje gaat goed vet opbouwen nu.
2 juni was ik 8 kilo aangekomen. Ben benieuwd hoeveel het nu is. Heb ook ontieglijk veel vreetbuien de laatste dagen..het liefst zoetigheid! Dussss volgens mij is er wel wat bij
Ben nu 16 weken en ben in die periode 3 kilo aangekomen..... Maar goed, woog bij aanvang 57 kilo. Ben benieuwd hoe dat verder verloopt met mijn gewicht
23 weken en nu 4 kilo aangekomen. Is dat veel? Want die 4 kg kwam in 1 week ofzo want tot zeker week 21 was ik niks aangekomen. En week 22 werd ik ineens zwaarder en nu dus 4 kg maar het lijkt erop alsof het nu gestabiliseerd is (voor hoelang??). Weeg nu 55 kg.
Sjonge, wat weinig allemaal.... ik was al zo blij dat het nu een stuk minder hard gaat dan bij de eerste, waar ik in totaal zo'n 25 kilo was aangekomen. Ben nu 33 weken en 15 kilo aangekomen.
34 weken zwanger en 10 kilo. ik vind het eigenlijk wel mee vallen. bijna alles zit op buik en borsten.
Ik zit al vanaf week 20 op + 4 kilo en nu bij 24 weken nog steeds. Bij mij zit het allemaal op de buik, van achter zie je niks maar dat is niet erg, dat vind ik juist mooi. Als het zo blijft ben ik helemaal blij maar goed, het komt zoals het komt natuurlijk.
Ik ben 35 weken en al 22 kilo aangekomen, dus ook een ramp hahaha...Had nooit verwacht dat ik zoveel zou aankomen aangezien ik maar 43 kilo woog voor mijn zwangerschap en 1.58 cm ben..Maar moet eerlijk toegeven dat ik wel op de goede plekken ben aangekomen afgezien van me buik hihi dus vind t niet zo een ramp
29 weken en 11 kilo, ik was ook heel dun voor mijn zwangerschap, mijn vriend vind me heel mooi zo zegt hij mooier dan voor
18 weken.. flinke buik, maar nog geen grammetje aangekomen.. nou.... misschien een grammetje of twee..
Hier precies andersom. Ben ook 1.58 maar woog vóór de zws al 79 kg. Dacht dat ik ivm mijn overgewicht wel heel wat kilo's aan zou komen. Maar ben nu 34.4 weken en net 7 kg aangekomen. Valt me nog mee. Zou me er niet druk om maken, je kunt het er goed bijhebben
Ik ben nu 27 weken zwanger van ons derde kindje en zit op -1,5 kg. Mijn baby is wel flinker dan de gemiddelde baby op deze termijn, maar mijn buikje nog best wel klein. Ik moet wel bekennen dat ik er erg op let dat ik zo gezond mogelijk eet en drink en dat ik niet meer eet dan ik nodig heb. 8)