Zo hier weer ff mijn wekelijkse opdate 29 weken op 5,8 kilo 30 weken op 5,8 kilo 31 weken op 6,2 kilo Nou maar 300 gram in een week, best netjes dacht ik zomaar..
41 weken en 10 kg netjes vind ik zelf veel zal er niet meer bijkomen, want donderdag word ik ingeleid xxx
Ik ben nu bijna 29 weken en er zit 7 kilo aan! Er komt letterlijk elke week 1 kilo bij. Als het zo doorgaat haal ik de 16 kilo makkelijk denk ik...... Grt Vanilia
38 weken en nu 10 kilo. het is de laatste weken ineens heel hard gegaan, tot 25 weken niets aangekomen, daarna langzaamaan en nu ineens gaat het als een speer. ben er nog steeds van overtuigd dat er veel vocht bijzit
Woensdag 37 weken en net nog geen 9 kg aangekomen. Moet wel toegeven dat het vlug gegaan is vanaf week 22.
17 weken en ong. 0,5 tot 1 kilo... ligt eraan of ik veel vocht heb vastgehouden die dag (hou van nature veel vast..)
25 weken en 6 kilo. In het begin heel lang niets maar nu dan toch best snel wat meer. Tja, ik heb het er voor een deel ook echt wel aangesnoept helaas...
2e post nu 13 weken en terug op start gewicht.. dus eigelijk niets aangekomen maar te bedenken dat ik 4.5 kilo was afgevallen ... ben ik dus in korte tijd 4.5 kilo bijgekomen whahah
Ik ben nogal slank. En normaal kom ik al eet ik een week Mcdonalds geen gram aan. Maar vind dat het nu erg goed gaat Ben nu 18 + 2 dagen en 6 kilo aangekomen. Ik hoop dat ik straks nog wat over hou aan de zwangerschap zou voor mij goed uit komen.
Ik groeide als kool in het begin. Maar sta ineens stil en mijn eetpatroon is nog steeds hetzelfde. Beetje vreemd. Ben nu 32 weken en 13 kilo aangekomen. Valt mij reuze mee gezien het tempo van de eerste 28 weken