Je BMI is een berekening van je lengte en je gewicht. Hierbij kijken ze of je voor je lengte een goed gewicht hebt. Een BMI van 21 is goed hoor! De mijne is 30 en dat wil dus zeggen dat ik te zwaar ben. Op mijn vlk kaart staat het trouwens niet.
39 weken en 12 kilo. zit een hoop vocht bij want horloges, ringen en schoenen kan ik allemaal niet meer aan!
Ik ben bijna 37 weken ver en een goeie 14 kg bijgekomen. Hou niet zoveel vocht op, enkel mijn voeten en handen lijken wat gezwollen te zijn. Maar heb wel een gigantisch dikke buik! Alles zit vooraan bij mij... hahaha. Hopelijk vallen die kilo's er binnen paar weken vlug af! Liefs Nanske
32 weken zwanger en 18 kg aangekomen..ik was ik voor me zwangerschap best dun dus vind het niet zo erg als ik na me zwangerschap niet alle kilo's kwijtraak
26 weken en 8 kilo erbij Ze vliegen eraan de laatste weken Maar niet op mijn buik alles zit in mijn kont en benen....vanaf vandaag maar echt even niet meer snoepen.
haha zat net op een stoeltje zei ik net tegen me buurman die beneden stond: ik word wel dik he? precies op dat moment zak ik door dat stoeltje.. me vriend hielp me met opstaan bleef dat stoeltje hangen aan me kont dus ben toch te dik geworden..en stoel isse kapot ben precies vandaag 32 weken zwanger!!!
Hey meiden Ik ben dan al niet meer zwanger maar ben in totaal maar 11,2 kilo aangekomen Voor de zwangerschap woog ik 76 kilo en eind van de zwangerschap 87 kilo vond ik verschrikkelijk omdat ik dacht van hoe raak ik die kilo's kwijt Maar nu ik zit onder me gewicht ben vanmorgen nog ff op de weegschaal gaan staan en weeg nu 70,3 kilo Kan me oude broeken weer aan die ik toen niet meer aankon Liefs Tijgertje23 zal van de week nog foto van maken
Ik ben bijna 25 weken zwanger en bijna 8 kilo aangekomen. Lijkt veel maar het is eigenlijk alleen zichtbaar bij de buik en borsten. Doeiii
Ik ben 27 weken zwanger en inmiddels al 14 kilo aangekomen (Veel vruchtwater en hou verder ook veel vocht vast)