22 weken zwanger en was in totaal 7 kilo afgevallen en heb deze maand m'n 1ste kilo er weer aan... Dus in totaal tot nu toe 22 weken zwanger en 6 kilo afgevallen
heey ik ben nu bijna 34 weken zwanger en ben in totaal 11 kilo aangekomen. Ben benieuwd hoeveel nog de laatste weken. Volgens verlos was dit heel erg netjes. Moet wel zeggen tot week 14 bijna 5 kilo afgevallen ivm veel braken. dus dat was wat minder. gr.rensje
ik ben nu 1 kilo aangekomen maar nu met de warmte schiet mijn gewicht wel weer wat omhoog dus ben benieuwd hoe de weegschaal volgende week staat bij de controle
Dat verklaart denk ik ook dat ik al zo veel aan ben gekomen. Mn BMI was 20,4 (randje gezond gewicht) en nu lijkt het alsof alles wat ik extra binnen krijg ook direct eraan zit. Ik ben absoluut geen snoeperd en eet 2 of 3 boterhammen en een beetje warm eten meer dan voor de zwangerschap. Nou ja, na de zwangerschap gaat het er vast wel weer van af en als er wat blijft hangen is dat ook geen probleem Oja, heb een sportverbod gekregen ivm bekkeninstabiliteit, dat scheelt natuurlijk ook, want ik sportte 3 x per week.
Ik hoop op net zo'n gezonde ontwikkeling als bij jou nightelf. Mijn bmi is nu 19.8 terwijl ik het juist tot 20 had weten op te krikken. Ik was ook een sportfanaat en gewoon slank van mezelf. Maar dit vind ik dus niet zo leuk, ik heb gewoon niet veel reserves en ik heb nogsteeds niet bijzonder goede trek en 's avonds krijg ik amper wat weg
Evenstar: ik kreeg aan het begin van de zwangerschap de tip van de gyn om niet 3 maaltijden per dag te eten, maar 6. Veel volkorenproducten, niet teveel fruit (!!!) max 2 ivm de suiker en eten als je lichaam aangeeft dat het wat nodig heeft. Dit was nodig om te zorgen dat de kleine genoeg binnenkrijgt. Ik had nl een iets te snel werkende schildklier en snelle stofwisseling, waardoor het heel moeilijk is om op gewicht te blijven. Achteraf gezien was het eigenlijk niet nodig, omdat ik dus wel genoeg groei tijdens de zwangerschap (meer dan genoeg) en zelfs mn schildklierwerking was in de 7e week al genormaliseerd.
ik zit nu op 2 weken van het einde en ben in totaal 16 kilo bij hoop dat het nu stopt hoor. Kom van 49 kilo. hoop dat ik binnen enkele maanden terug in mijn jeans broeken zal geraken! gelukkig krijgen we er iets heel mooi's voor
29 weken en al 12 kilo er bij. Op zich eet ik niet heel veel bijzondere dingen. Echter door alle bekkenklachten is het een beetje beroerd gesteld met de dagelijkse beweging. Normaal ren ik een aantal keren per dag de trap op, zowel thuis als op m'n werk. Echter nu neem ik netjes de lift of ik vraag manlief om wat spullen van zolder te halen. Best wel balen al die kilo's maar ja we zien het na de bevalling wel weer...
Wat een verschil zeg als ik zo dit topic doorneem. Zelf ben ik 20 weken en ben 1 kilo aangekomen. Ik probeer wat meer te eten maar dat lukt niet erg.
34 weken en 12 kilo aangekomen.. hoop dat niet veel meer word vind zo wel mooi en me buik staat op knappe.
38 weken en 9 kg aangekomen. Vind het zelf wel netjes , al mag het nu wel stoppen. Had voor de bevalling al genoeg extra's.
Ik was 13kg zwaarder bij 34 weken maar door dat rot vocht wat ik nu ga vasthouden door die hitte, gaat het wel erg hard op de weegschaal