ben nu 38 weken en 4 dagen zwanger en ben nu 10 kilo aangekomen. hoop dat ik niet meer aankom en dat straks de 10 kilo er snel weer af is, maar wel op een gezonde en normale manier!
Zwanger van de derde 30 weken en 6 dagen 21,5 kilo aangekomen tot nu pffffff nu woog ik 47 kilo dus ik hoop wel dat er iets aan blijft
19 weken zwanger en 3.3 kilo aangekomen. Ben er zeer tevreden mee, tot zover !! Als de volgende 19 weken nog eens zoiets erbij komt (of het dubbele ervan), teken ik ervoor !! Hoop toch echt niet, dat ik ineens nog 20 kilo ga groeien.... Heel eerlijk, moet er niet aan denken.. ieghhhh
Ik ben mega aangekomen; woog rond de 64 kilo (soms 1 of 2 meer, soms 1 of 2 minder) en nu al 85 kilo... ik vind het vreselijk en hoop snel na de bevalling weer de nodige kilo's kwijt te zijn want ik voel me nu net een walvis op het droge...
18 weken en nog precies hetzelfde achter de komma gelijk. Elke keer als ik weer bij vl kom denk ik nu moet ik wel aangekomen zijn buik is zo gegroeid maar dan weer niet. Zal vast nog wel komen.
Ik ben nu 40+1, en ergens tussen de 16 en 17 kilo aangekomen, maar hou wel erg veel vocht vast, dus heb goede hoop dat het er ook wel een beetje vlot weer af wil. En zo niet, als ons Ukkie maar gezond is
Ben nu bijna 28 weken zwanger en nog niets aangekomen. Iedere keer als ik een kilo aangekomen ben, ben ik hem bij de volgende controle bij de VK die kilo weer kwijt.
Ik ben de afgelopen 2 weken 3 kilo aangekomen. In totaal nu al 25 kilo met 38,5 weken.. *schaam schaam*
ik ben 19 weken en bij de laatste vk controle 700 gr in totaal afgevallen.. bij een vorige zwangerschap was ik in totaal 12 kilo aangekomen, weer 10 afgevallen na de bevalling en door toen een nare periode weer 10 aangekomen.. dus heb wat reserves, denk dat ik daarom nu niet zoveel aankom. maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.