Nu 37w3 en 14 kilo aangekomen. Vind ik helemaal prima! Bij mijn dochter was ik op het einde (41w3) 22 kilo zwaarder!!! Toen hield ik wel meer vocht vast dan nu...
Ik ben nu 24 weken, en bijna 5 kilo aangekomen helaas was ik 2 weken terug nog maar 2 kilo aangekomen, dus zal wel een deel vocht zijn *hoop ik*
10 weken en ongeveer 2,5 kilo, best netjes denk ik. Iets minder snoepen, dan blijft het misschien zo netjes de komende weken!
28 weken zwanger en 8 kg bijgekomen, vind t nog wel redelijk netjes, zeker als je je bedenkt dat ik al 3 maanden rust heb moeten houden!
32 weken en 13 kilo aangekomen. Weet neit of dit netjes is?? Bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 18 kilo bij, en liep tot 41 weken. Bij beide zwangerschappen was mijn startgewicht 54 kilo met een lengte van 1.66 meter.
Ik ben maandag 32 weken en 10 kilo aangekomen. Het heeft even geduurd voor ik echt aankwam. Maar in 3 weken vakantie ben ik heel erg zwaar geworden ineens.
Nu met 34 weken en 2 dagen, ben ik 14 kilo aangekomen. Vind het heel netjes, het zit vooral op m'n borsten en buik, verder ben ik niet echt dikker geworden, veel mensen vragen zich ook af waar die kilo's zitten. Denk veel vruchtwater ofzo.. Liefs Huismus
Nee, ben ik zelf ook wel errug blij mee! Nou had ik zelf al wel wat reserves liggen...dus die 2 kg ofzo hoefde ik niet aan te komen!