38.4 wkn en nu 21 kilo er bij gekregen maar is haast niet te zien ... alleen echt mijn buik is meer geworden. (mensen schrikken en verbazen als ik zeg 21 kilo.)
Ik ben 20 weken en nu 2 kg aangekomen. Ben er erg blij mee want bij mijn dochtertje kwam ik maar 5 kg aan. En ik heb niet zoveel reserves
Ik ben nu zo'n 15 weken en 0 aangekomen! Hoera voor mezelf, bij mijn eerste ben ik 20! kilo aangekomen en bij mijn 2e was ik "maar" 9 aangekomen. Hoop nu zo weinig mogelijk aan te komen want er mag nog steeds een boel af
Ik was 2 kg kwijt toen ik 12 weken was, maar heb er weer 1 bij! Jee, sta met 15 wk dus maar op -1. Die andere krijg ik ook vast snel terug, ik lust weer een hoop meer ondanks dat de misselijkheid nogsteeds niet weg is.
Nu 28 weken en 1 dag --> 6 kilo aangekomen. Bij mij ging het na 20 weken super hard (tot 20 weken bijna niets aangekomen) en sinds een aantal weken is het gestabilisseerd. Dus volgens mij kwam ik echt zo'n 2 kg per week aan in korte tijd en sinds het 6kg totaal is blijf ik daar (voor nu) op hangen. Hadden jullie dat ook?
Bijna 15 weken en ongeveer een kilo aangekomen. Ga nu even niet op de weegschaal met dit warme weer Plas ik er na die tijd wel weer uit. Wil binnenkort ook weer 's beginnen met een beetje bewegen, dat doe ik nu heel weinig. Hopelijk blijft het bij een kilo of 12 ofzo in totaal
eerste zwangerschap totaal 9 kg tweede zwangerschap totaal 6,5 kg derde zwangerschap tot nu toe niets (16 weken)
Ben nu met 34 weken 13 kg zwaarder, vind dit zelf nog meevallen. Aangezien ik de vorige keer 18 kg in t totaal(42 weken) zwaarder was. Hoop dat het ook niet zo veel meer extra wordt. Ga er zelf niet vanuit eigenlijk dat er nu nog eens 5 bijkomen.
ik woog voor ik zwanger was 59 kilo en ben nu 21 kilo !! aangekomen , en dat terwijl ik niet heel veel meer eet dan voor de zwangerschap maar vind het niet erg , straks lekker veel wandelen met de kleine!!
joepie 17 weken nou vanmorgen nog maar 60 kilo dus ik schommel een beetje van de week nog 61 nu 60 startgewicht 59.5 dus eigenlijk 0.5 kilo maar een dikke buik zie album hihi
Vreemd topic dit... tussen de regels lees ik alsnog een 'vrouwelijke gewichtswedstrijd' waarbij zo weinig mogelijk tot niets aankomen de hoofdprijs lijkt. Nou ben ik in de veronderstelling dat te weinig of niets aankomen voor de meeste dames en baby's niet echt gezond is... Natuurlijk ken ik de persoonlijke verhalen niet dus ik heb het even over alle berichten van dames die blij zijn niets of nauwelijks te zijn aangekomen in zijn algemeenheid....
whaha nou dat geld hier niet hoor.. maar ik zou niet gelijk in het begin super willen aankomen.. de verloskundige vond me buikkie al groot voor toen 14 weken die zei normaal is dat pas met 20 weken . maar nee lijkt me niet dat er een strijd gevoerd moet worden wie hetminste aankomt whahah
Ik ben er niet bepaald blij mee dat ik ben afgevallen. Was niet helemaal de bedoeling zeg maar... bij mijn 1e zwangerschap was ik in totaal zo'n 20 kilo aangekomen op het laatst.. en nu een kilo afgevallen. Ik maak me er ook wel wat zorgen over, maar heb daar ook al een ander topic over gestart...
Nu in totaal zo'n 7 kg.. vind het al best wel veel, maar kennelijk was het nodig. Het is in ieder geval niet te zien, behalve aan me buik+borsten dan.. ik zie wel wat het in totaal wordt