Nog verder doorbladeren dan! Ik heb hier toendertijd ook gepost en ik ben in totaal zeker 17 kilo aangekomen. Inmiddels is alles er weer af. (lang leve de borstvoeding ) Ik vind dat sommigen echt maar heel weinig aankomen hoor... maar wellicht heeft het te maken met hoeveel vetreserves je al hebt voordat je zwanger werd?
Marriedgirl: Ik denk ook dat het ermee te maken heeft ofg je veel of weinig vetreserves hebt. Ik ben nu in totaal 2 kilo afgevallen sind sik zwanger ben. Maar eet echt meer als voldoende heb ook heel de dag honger haha. En iedereen zegt ook wat zie jij er goed uit je bent echt afgevallen. Maar heb wel al een behoorlijke buik en met de uk is alles goed. Hij loopt zelfs ruim een week voor qua gewicht! Hij gebruikt gewoon al mijn reserves. Vind ik niet erg haha
hoi hoi start gewicht 113 nu 112 met week 16 dus kilotje er af we zullen wel zien waar het schipstrand. Met me oudste zoon woog ik 105 en kwam ik uit op 115 dus voor een kilotje of 10 zou ik wel tekenen meer niet hoop ik
38 weken en 8 kilo erbij... Bij mijn eerste was ik in totaal 18 kilo aangekomen, ga ik nu dus niet meer redden gelukkig. Had toen erg veel last van vocht en nu helemaal niks... Kan ook gewoon mijn eigen broek nog aan met een elastiek, heerlijk!
Bijna 21 weken en 6,5 kilo... We zullen zien waar het schip strandt! Zolang de kleine maar gezond is Denk ook niet dat het veel uitmaakt hoeveel/weinig je aankomt, zolang het maar goed gaat met jou en de kleine...
37+3 dagen en 9 kilo aangekomen, best netjes vind ik gaat de laatste weken wel erg snel, dus ben benieuwd of er nog veel bijkomt
Ik ben met mn eerste 20 kilo aangekomen! En ik heb een normaal gewicht/ postuur. Weet ook niet waar het aan ligt, had erg veel vocht.. het was best snel weer weg ook.. nu van de 2e ben ik 6 kilo met 20 weken dus ben benieuwd of de weegschaal weer gaat doorslaan..
Even een oppeppertje: Je gewicht tijdens de zwangerschap De zwangerschap is een tijd om op je gewicht te letten. MAAR... wees niet blij als je `maar 5 kilo bent aangekomen`, wees pas blij als je gewicht voldoende is toegenomen om een gezonde baby ter wereld te brengen! Als je gewicht tijdens de zwangerschap niet genoeg toeneemt, heb je een 280% hogere kans op een baby met een laag geboortegewicht, en 30% meer kans op een te vroege geboorte. en je echter te veel aangekomen, dan kan de bevalling moeilijk verlopen en is er wellicht een keizersnede nodig. (BMI>30)