bij 42 weken zwangersschap woog ik 128 kilo (normaal gewicht 88 kilo) een week na de bevalling was ik al 30 kilo kwijt..was echt vocht bij mij..
JEZUS! dan schrik je toch ook wel... dan ben je ook wel blij dat er veel vocht bij zat of niet? als je dat er weer af moet krijgen pff.. bij de eerste ik 25 kilo ik denk ook vocht want kon niet aan het eten liggen at namelijk minder dan voorheen mijn eetlust was helemaal weg.. Nu 5 kilo bij bijna 30 weken...maarrr ik ben er ook 7 afgevallen in het begin en die erbij opgeteld is het ook al 12 hihi en ja nu is mijn eetlust heel goed!
Vorige keer in totaal 9 kilo aangekomen. Nu ben ik 28 weken zwanger van de tweede en nog geen gram aangekomen (enkel maar 15 kilo afgevallen)
Ik ben nu goed 32 weken zwanger en 20 kilo! aangekomen Bij Jasper was het in totaal 22 kilo dus ik ben bang dat we daar nog wel overheen gaan. Gelukkig kreeg ik het er bij Jasper na de zwangerschap wel heel goed af.....dus deze keer ook maar weer te hopen
Was idd flink geschrokken. ik zag het wel aankomen hoor...Met 19 weken liep ik bv al op slippers...ik kon gewoon geen schoenen meer aan hebben...heb van alles geprobeerd maar slippers was het enige wat nog kon. Het was wel ff fris, maar goed je meot toch wat Deze buikfoto is gemaakt bij 41.4 dagen zwangerschap..Em o o o wat was ik het toen zat! En zo zie ik er "normaal" uit.. http://www.mijnalbum.nl/Foto-SSATT3VB.jpg
Ik zit nu met 30 weken op +10 kilo (ik weeg nu 86 kg bij 1 meter 75). Die tien kilo zijn er in de afgelopen 10 weken bijgekomen (dus fysiek even een zware dobber). De verloskundige zei dat je helemaal aan het einde van je zwangerschap niet meer zo veel zwaarder wordt (tenzij je als een dijkwerker gaat eten natuurlijk) en daar hoop ik heel erg op. Het lijkt in dit topic soms wel of de meeste vrouwen niet of nauwelijks zwaarder worden. Het kan ook aan een selectieve lezing van mijn kant liggen, maar ik zie vooral afvallers en gelijkblijvers... Het is toch wel zo dat het in principe juist normaal is om zwaarder te worden?
Met 39 weken ben ik nu 14,5 kilo aangekomen, weeg nu 74,5 Is ook voor een deel vocht, dat zich nu uit in erg sexy kuiten en enkels... (niet dus)
ik ben nu 17 weken en nog niks aangekomen, sterker nog, ik ben een halve kilo kwijt... gelukkig gaat volgens de VK alles wel gewoon goed met de kleine....