Hahaha, ik heb er ook wel een beetje schrik voor hoor... Ga thuis ook niet op de weegschaal, alleen bij de verloskundige, want tja, dan kom je er niet onderuit hè?! Maar gaat allemaal goed, moest 25 aug heen, en ben 14 september heengeweest en iets van 10 gr aangekomen ofzo..
Ik weeg nu 1 kg minder dan voor mijn zwangerschap en ik heb totaal geen misselijkheid gehad de eerste maanden. Gewoon geen eetlust.
vanaf mijn start gewicht ben ik 11 kilo gegroeid. maar ben in het begin 2 kilo afgevallen dus ben nu eigenlijk 13 kilo gegroeid maar zeg liever 11 kilo hahaha. 35+4 weken zwanger
ik heb even gechekt nog steeds 6 kilo ppff gelukkig ik hoop dat het daar ook even op blijfd staan erg he die weegschaal
1o weken zwanger,en 5 kilo afgevallen....maar al meer buik als bij de eerstekan geen normale broek meer aan.
Hier is er 400 gram afgegaan, dus ik zit op +3,5. Vind ik ook wel even genoeg zo. Hihi erg he. Volgens mij is m'n lijf nog meer vetreserves aan't opslaan, die had ik ook wel.
Inmiddels alweer 32,5wk zwanger en nu 6kg bijgekomen! De vreetbuien komen weer opzetten dus ben benieuwd wat de eindstand word
ben nu 36 w en 3 d begon op 95 kl en ben nu 87 kilo dus laten we maar zeggen dat ik wat dat betreft erg blij ben dat ik niet ben aangekomen maar afgevallen
Bijna 37 weken en 12 kg eraan. Woog aan het begin 62, nu 74. Maar ik zal nog wel een paar kilo's meer aankomen. Heb nu mijn zw.verlof dus snoep wat meer hihi. Gelukkig zitten alle kilo's in mijn buik, borsten en vocht.
Bijna 14 weken en 0,7 kilo erbij. Bijna niks dus tot nu, al wel een beginnend buikje en een rare vetrol boven m'n buik.