Ik ben 14 weken zwanger en 2,5 kilo aangekomen. Maar ik was eerst aan het lijnen (16 kilo eraf) en ben toen ik wist dat ik zwanger was gestopt met lijnen, ik probeer nog wel verantwoord te eten uiteraard . Dus het valt me nog heel erg mee. Die 2,5 kilo zijn zo ongeveer de eerste 10 weken erbij gekomen, ik sta nu al een tijdje stil. Bij Eva was ik 19 kilo aangekomen en ik hoop nu hooguit 15 kilo aan te komen. We zullen zien!
ik ben bijna 26 weken en al 8 kilo aangekomen!!! de laaste week 2 kilo..(had op 24.5 weken nog maar 6 kilo) Ik schaam me dood....omdat ik ook steeds van die vreetbuien heb...ik moet bank en bedrust houden en als mijn zoontje lief speelt of slaapt ga ik snaaien....uit verveling! toch maar ff niet proberen te snaaien...anders zit ik straks vóórbij de 14 kilo die ik bij mijn zoontje had. (is nu 2 jaar oud) al was ik alles kwijt binnen de 3 maanden...+ 2 kilo extra eraf. maar goed...ik weet dat je niet mag lijnen...maar opletten wát je eet en hoeveel kan gewoon toch? dan komt je kleintje toch ook niks tekort?!
Moet zeggen dat ik erg trots ben op mezelf! Ben tot nu toe 8 kilo aangekomen en ben bijna 36 weken zwanger. Het kan nog hard gaan de laatste weken dus we zullen het wel zien!
ik ben ongeveer 5.5 kilo aangekomen wisselt per dag tussen de 4.5 en 5.5 kilo vind ht prima me meisje komt al tot boven me navel
bij de eerste was ik aan het eind (dus bij 40 weken) 22 kilo aangekomen.... (gelukkig alles er weer af binnen 3 maanden ) nu ben ik pas 11 weken en ongeveer 1 kilo aangekomen, ben benieuwd hoe het deze keer gaat...
gisteren weer op controle geweest en sta nu 3 kilo + met bijna 28 weken bij de 1e was ik 8 kilo bijgekomen (43wk) en bij de 2e was ik 6 kilo afgevallen dus ben benieuwd op hoeveel ik nu ga eindigen