Ik ben zaterdag 31 weken en ben zo rond de 9 a 10 kilo aangekomen. Weeg nu rond 65 kilo. Bij mijn 1e ben ik 22 kilo aangekomen Woog 74 kilo op het laatst...was een maand na de geboorte er weer af! (gelukkig) Groetjes!
Nu ben ik 16 weken en -2 kilo (veel misselijk geweest in 1e trimester.) Bij mijn zoon in totaal 17 kilo aangekomen. Daarna héél geleidelijk (in 1 1/2 jaar) 19 kilo afgevallen
Mijn start gewicht was ongeveer 114 kilo nu met 20 weken 112 dus 2 kilo er af ik hoop dat het nu zo stabiel blijft hihi kom ik misschien nog eens slank de zwangerschap uit! zou het!!!1hoop het wel en ben niet aan de lijn hoor wel een beter eterspatroon
Nu 33.3 weken. Startgewicht 89,5 Begin van de zwangerschap ongeveer 7 kg verloren. Nu sta ik op 89.5-90.... Dus valt me mee hihi
Bijna 8 weken en toch al 1 kilo aangekomen. (van 55 naar 56 kg.) Maar ik ben niet misselijk en geef niet over..
Ik ben nu 18 kilo aangekomen.. Heb al een extra echo gehad om te kijken of het een groot kindje is, maar het is precies gemiddeld. Het zit wel allemaal op mijn buik, want ik kan mijn oude broeken nog gewoon aan mijn kont.. Ze kunnen alleen niet meer dicht door mijn buik