Hoeveel weken en hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Firstbaby, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @ jas> hier hetzelfde, de huisarts vond het vreselijk maar de VK vertelde dat het helemaal niet erg is gelukkig :D
    @ vlademira> wow wat goed zeg!

2. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik ben in het begin eerst 6 kilo afgevallen

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Konijn, tuurlijk kom je aan, maar ja sommige mensen die bv al overgewicht hebben zullen in de meeste gevallen niet veel aankomen ivm vetreserves die aangebroken worden. kijk iemand die 55 kilo weegt in het begin zal echt geen 6 kilo eerst afvallen, die zal in een stijgende lijn aankomen, maar heb je overgewicht (door eten) en je komt dan in de eerste 20 weken al 20 kilo aan dan ligt dit echt aan je eetgedrag. Sommige kotsen de eerste weken alles eruit, ja die komen dan ook niet aan natuurlijk allemaal heel begrijpelijk en voor elke vrouw weer anders. andere bouw, lengte en startgewicht.

ach het belangrijkste is dat je lekker in je vel zit en je beeb het goed heeft. voldoende groente fruit en eiwitten dan is iedereen blij.

Gr Jenny

4. vlademira

ik zat pcies op het goede gewicht ik ben 1,70 en woog 68 kilo nu weeg ik 70 kilo ik ben eerst 6 kilo afgevallen dus dit gaat niet altijd op

5. vlademira

heb nooit overgegeven

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @vlademira: het kost ook een hoop energie vooral in het begin, ik weet het. ik zei ook voor elke vrouw anders ; )

7. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Claudia is altijd vrolijk bij Sjors in de buurt.. hihih.

Ik lijkt kwa postuur toch wel op Claudia moet ik zeggen... gekke is hou ook vocht vast alleen niet zo veel al jij hebt gedaan.( geluk voor mij )
    Kan nog schoenen en laarzen aan...

ben nu 24 weken en 6 dagen totaal 6 kilo erbij nog steeds het zelfde dus

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

Tot 20 weken was er bij mij een kilo af, maar inmiddels zitten er in totaal 10 bij: afvallen in het begin zegt dus inderdaad niet alles... ;) Hoewel er natuurlijk wel een aanzienlijk verschil zit tussen één en zes kilo.

Het zal misschien ook net zijn hoe je gebouwd bent: je hebt tengere vrouwtjes en wat struisere Hollandse dames (val zelf in de laatste categorie). Alleen als ik mezelf uithonger zal ik rond de 65 kg komen.

Ach ja... Gemiddeld 12 kg zeggen ze, dus wat dat betreft is er nog geen man overboord. Heb nog wat speling ;)

9. Mutiara

Mutiara Lid

5 feb 2008
    18
    0
    0
    Midden- Nederland
    Ik ben nu 11 weken en 1 kilo aangekomen.

10. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben nu 24 weken en weeg 6 kilo meer dan mijn startgewicht. Ik heb een "normaal" postuur ben 1,68m en weeg nu 60 kilo.
    Ik vind het eigenlijk wel prima zo ik snoep maar wel met mate en ik eet verder gezond.

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik heb wel eens gehoord dat je (bij een normaal gewicht dan) 12 a 13 kilo MOET aankomen om een kindje met een normaal geboortegewicht te krijgen.. Nu zul je daar best uitzonderingen op hebbenmaar maak je dus vooral geen zorgen dat je "veel" aankomt!

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Konijn dat denk ik ook hoor. mijn startgewicht was 58 en ben 1m65 en ik viel ook alleen maar af als ik 6 uur in de week sportte en blaadjes sla zou eten haha en daar heb ik geen zin in (vond 58 prima). Ben nu 6 kilo aangekomen en vind het prima, vooral je nu het begint te zien vind ik het super. Ik denk dat als ik zo doorgroei dan komen er zeker nog 8 bij haha misschien wel meer.

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Bruidje77, zou best kunnen hoor. je beeb moet het goed hebben in iedergeval.

14. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    18 weken en 6 kilo aangekomen. Hoop niet dat dit doorzet.....:s

15. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Bruidje, ik had een gewicht dat iets aan de lichte kant was. Ik ben nu met 34 en een halve week nog geen 3 kilo aangekomen en mijn kindje lijkt voorbeeldig te groeien hoor.

De verloskundige vertelde dat een baby net een soort parasietje (!) is, moeder levert in maar de baby neemt wat hij/zij nodig heeft...

Groetjes
    Bubbles

16. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    9weken en 2,5kilo erbij! hahaha!

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat is toch hartstikke mooi, ik heb het alleen wel eens ergens gelezen en wat ik al zei mocht het waar zijn wat er staat zijn er altijd uitzonderingen! Succes met de laatste loodjes!

18. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Over 2 dagen moet ik me weer wegen van mezelf en ik hou mijn hart vast. ook al weet ik dat dit normaal is het zwaarder worden blijft een klein puntje bij mij. Al was ik vorige week 7.1 kg aangekomen en ik weet dat dat niet veel is.

liefs nance158

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ben nu ruim 22 weken zwanger en was met 21 weken al 10 kilo aangekomen. Morgen ga ik weer op de weegschaal.

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    gistere verloskundige geweest.En maar 1,1kilo aangekomen.
    In totaal 3 kilo.

Deel Deze Pagina