38+4 15 kilo erbij ik mag ook graag wat lekkers. ik wil genieten van de zwangerschap en na mijn bevalling ga ik mij weer druk maken om mijn figuur hahaha.
28 weken en 4 kilo erbij. heb wel de eerste 12 weken bijna niets gegeten omdat ik geen trek had....dus de rest van de kilo's zullen er nu nog wel bij gaan komen hihi
6 kilo erbij.. moet nu naar een dieetiste gaan kijken..of tenminste dat vond mijn verloskundige wel verstandig..en op suiker prikken volgende keer.
ik ben maandag 26 weken zwangre en ben nu 2 kilo bijgekomen. Maar heb dan ook meer dan genoeg reserves van mezelf dus de kleine komt niets te kort. En moet ook zeggen ik eet precies waar ik zin in heb en ook snoep ik de laatste weken best veel.
Hier 15+3 nog helemaal niks aangekomen Terwijl ik bij mijn zoontje zijn zwangerschap toen al 8 kilo was aangekomen met zoveel weken. liefs daphne
Mijn eerste afspraak bij de verloskundige was met 9 weken, en nu net de 2e gehad met 13 weken. In 4 weken tijd was ik precies 1 kilo aangekomen.
Morgen 35 weken en 9,7 kilo aangekomen. Vind het zelf erg netjes, was met de eerste uiteindelijk 19,8 kilo aangekomen. Komt vast omdat er al zo een lekker moppie rondloopt Groetjes Cindy
Ik ben tot nu toe 7 kilo aangekomen en ik ben 37 weken zwanger. Sinds 30 weken zwangerschap ben ik eigenlijk niet meer aangekomen