Ik denk dat ik ongeveer aardig gelijk met jou op ga. Ik ben morgen 23 weken en zit op 5,5 kg denk ik. Met 20 weken zat ik op 4 kg. Volgens mij is het heel normaal hoor. 'k Kom vanaf 12 weken geleidelijk aan. 'k Hoop dat het bij een kilo of 15 blijf en ga daar in eerste instantie maar vanuit
Morgen 36 weken, heel lang kwam er niks bij, vanmorgen op de weegschaal was het toch + 2.5 kilo. Maar nog steeds netjes toch...
ja ik ook hoop dat het bij 10 blijft maar hoop zeker niet dat het teveel word.....Als de baby maar goed groeit!
Dat heb ik dus ook. Ben nu 38 + 3 en 16 kilo aangekomen. Ik kan mijn gewone broeken al lang niet meer aan, maar echt dik, nee helemaal niet. Mijn gezicht is absoluut niet dikker geworden, mijn taille heb ik van de achterkant nog steeds en ik heb een mooi klein buikje (vind ik ) OK mijn benen zijn wel iets dikker, maar dat je nou zegt van "ja, daar zitten die 10 kilo" Nee...en vocht houd ik ook niet echt vast, een beetje in mijn vingerkootjes, maar veel is dat ook niet. Raar hoor, maar zien waar al die kilo's straks hebben gezeten, ook niet in het kindje denk ik. Ze werd met ruim 35 weken geschat op een ruime 5 pond. Ook niet enorm groot dus
Nu 20 weken, ongeveer 4 kilo aangekomen. Netjes 'volgens het boekje'. Vorige keer 40+6, in totaal 18 kilo aangekomen. Waren er binnen 6 maanden weer af (en daarna nog 5 afgevallen; ben nu dus nog steeds lichter dan voor de 1e zw). Had toen vooral een joekel van een buik+borsten, de rest viel wel mee.
Ik weet niet waar het allemaal zit, maar ik ben ondertussen 23 kg aangekomen en zit nu in week 38. Ik ben wel wat voller geworden. Wat dikkere armen, benen, gezicht wat voller maar niet extreem ofzo. Van de 63 kg, naar de 86. Isn't it great :S Haha Groetjes Belletje
Hallo! Nu bijna 25 weken en 5 kilo in totaal aangekomen dus valt best mee vind ik zelf. De kleine groeit wel ontzettend snel namelijk 9 cm in 3 weken dus moet nu fftjes om de 2 weken naar de vk om het in de gaten te houden. En ja suiker is goed 4.7 dus dat is het niet de kleine groeit gewoon snel. Succes allemaal! Grtjes Desi
Ben al bijna 10 kilo aangekomen, aangezien ik altijd erg slank was(52kg) moet ik daar erg aan wennen pfffff.... Hoop niet dat het erg veel meer word maar ben er bang voor, wil mijn mooie taille terug haha maar tis voor een goed doel he, ons kleine meisje
Ik zit aan ongeveer 9 kilo nu maar ik kan er niet van wakker liggen. Het is namelijk niet te zien, het zit op de plekken waar het hoort zeg maar. Ik zie wel waar het schip strand, ik ga er toch niets aan doen nu! Dat komt straks wel weer! )
Ben 18 weken zwanger en 2kilo aangekomen. Nu moet ik zeggen dat ik vanaf week 16 ook wel al veel minder honger heb dan ervoor. Toen at ik me namelijk helemaal klem aan alles wat los en vast zat
27 weken en nog steeds 1 kilo onder mijn start gewicht. Maar ik was wel 5 kilo afgevallen, dus ik ben wel aangekomen, maar niet echt heel veel. (hoeft ook niet want ik was al een beetje een dikkertje ) Ik merk wel dat ik nu wat sneller aankom, maar dat kan natuurlijk ook niet anders zoals de beeb nu groeit!