Ruim 18 weken en 5 kilo aangekomen. Meestal kom ik in 1 week 2 kilo aan en blijf dan weer een paar weken stilstaan. Bij Eva ben ik in totaal 19 kilo aangekomen, ik hoop dat het nu minder is, maar ik kom nu weer hetzelfde aan als toen met Eva. Maar toen Eva geboren was was het er ook best snel weer af. Eva woog 4350 gram, ik had een grote placenta en veel vruchtwater en hield aardig wat vocht vast (in totaal dus zo'n 8 kilo). Drie weken na de bevalling hoefde er nog maar 8 kilo af en was ik dus al 11 kilo kwijt. Ik ben alleen daarna weer veel te veel gaan snoepen dus vlogen de kilo's er weer aan... Daarna weer goed gaan lijnen, ik wilde nog zo'n 10 kilo kwijt maar ben nu dus weer zwanger
16 weken en vanochtend gewogen 0,4 aangekomen. Ben nogal misselijk geweest dus vandaar. Maar volgens mij kom je de laatste 20 weken toch het meest aan?
ik ben 20 weken en nu.. minstens 5-7 kilo aangekomen. al blijft mijn buikje redelijk bescheiden. heb nu wel vreetbuien..
Morgen 26 weken en tot nu toe 6,5 kilo erbij. Vind het best veel.Het gaat de laatste tijd hard met 1,5 kilo per 2 week.Vraag me af hoe dit kan.Ja ik snoep wel maar niet heel erg veel.Ik eet wel meer maar dan bedoel ik meer sneetjes brood,dat moet kunnen lijkt me.
Ik ben nu 25 +3 en 8 kilo afgevallen, nu kon ik het wel hebben maar mijn buik groeit netjes, maar benen, billen en armen enz worden dunner.
31+3 en ong. 9kilo aangekomen, buik groeit bij mij het hardst, maar aan de rest van mn lichaam zie je niet dat ik zwanger ben
25 weken precies en 5 kilo aangekomen ongeveer. baarmoeder is wel in 3 weken tijd 9cm gegroeid dus nu mag ik gezellig elke 2 weken naar de vk. Grtjes Desi
Ik ben 37 weken zwanger en bijna 20 kilo aangekomen!!!!!!!! Ik zou alleen niet weten waar want er is gelukkig weinig van te zien. Liefs Romy
28 weken en 9 kilo aangekomen... en te bedenken dat het qua kilo's nu wel sneller zal gaan... hoop het netjes te houden
Hier 30 weken zwanger en 12 kilo aangekomen. Kom van de 56 kilo af.........slik, best even wat anders
Nu bijna 16 weken geloof ik en tot nu toe 4 kilo afgevallen...beter! Vorige zwangerschap was ik met 40 weken 0 kilo aangekomen! WOEHOE! Alleen na het stoppen met borstvoeding........Flats! alles er weer aan. Dat gaat me dit keer niet gebeuren! groetjes Honingbij
Normaal gesproken weeg ik rond de 70 kilo... Met mijn Hyperemesis zat ik rond de 67, nu inmiddels met 20 weken zwangerschap 72 kilo.. Dus vanaf "normaal" gewicht 2 kilo aangekomen..
Met ruim 30 weken 12 kilo erbij. Met name borsten, billen en buik gelukkig! En ook heel duidelijk dankzij de lekkere chocolade-trek die ik al vanaf het begin van de zwangerschap heb !! Gelukkig heb ik er weinig last van en hobbel ik nog braaf elke dag 3 trappen op en af en fiets ik ook nog dagelijks een stuk. Dus ik vind het allemaal prima zo!