38,1 wkn en 4,2 erbij. laatste 4 weken zijn die kilo's erbij gekomen ik eet ook wat af sinds ik met verlof ben
32 weken en 2 dagen en ik was 6 kilo afgevallen en daar is weer 3 kilo bij dus nog steeds 3 kwijt de rest komt nu wel denk ik eet meer dan daarvoor dus we wachten af... sam
38+4 weken zwanger, 5,5 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap 38+4: 15 kilo aangekomen. Ook wel fijn, mijn benen lijken nu gewoon nog op benen ipv boomstammetjes van al het vocht.
Ik ben vanmorgen gewogen bij de vk en er zit nu 5 kilo bij met 30 weken en 1 dag. Erg netjes zei de vk. Heb dan ook genoeg reserves van mezelf!
Nou meiden, tijdens mijn vorige zwangerschap (mijn kleine is nu 11 maanden) ben ik, hou je vast, 30 kilo aangekomen! Ik hield enorm veel vocht vast, de verloskundige dacht zelfs dat ik zwangerschapssuiker had. Maar ik had gewoon nergens last van, geen hoge bloeddruk niets... Ik was daarna binnen 6 maanden 20 kilo afgevallen. Het gekke is wel dat ik een heerlijke zwangerschap heb gehad (alleen de laatste loodjes waren zwaar, maar dat geldt bijna voor elke hoogzwangere). Nu ben ik weer zwanger en ik probeer wel gezond te eten maar tja...de vorige keer was het ook meer vocht. Waarschijnlijk wordt het ook weer zoveel (hoop het niet maar als mijn kindje maar gezond is).
13 weken morgen, en 1,5 kilo afgevallen.. En ik woog al niet zoveel. Weeg nu 57 kilo. Pff moet het weer een beetje gezond gaan aaneten.
Ben ik inmiddels de koploper hier? Nu 37 weken zwanger en 33 kilo aangekomen! Heb een enorme buik met veel vruchtwater en ben ook wel wat extra kilo's aangekomen. Ook houd ik bizar veel vocht vast (denk: varkenspoten...), maar heb goede hoop dat ik na de bevalling weer de oude word!
Ik woon 60 kilo toen ik zwanger werd van de eerste en bij 41 weken op de dag van de bevalling 72 kilo. Dus 12 kilo erbij. Een week na de bevalling had ik een gewicht van 58 kilo. Ik paste mijn oude kleding maatje 34 weer. Heerlijk hoor. Nu inmiddels weer zwanger en die kilotjes gaan nu een beetje sneller. 15 weken zwanger en 2 kilo aangekomen.