Nu 23 weken zwanger en 8 kg aangekomen. Geen idee of dat veel is?? Hoop wel dat het een beetje beperkt blijft, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik best veel lekkere dingen naar binnen schuif
ik ben nou 30weken en 6 dagen onderweg met me hummeltje in me buik en er zit 9 kilo bij dus vind het prima gaan zo als het nou maar niet te hard verder loopt hahaha
Ik ben 28 weken en ben nu 7 kilo aangekomen. Maar daar komt nog wel wat bij denk ik, want ik begin nu echt hard te groeien!
Nu met 29 weken een kilo of 10, ongeveer (mijn weegschaal maakt putjes in mijn vloer, heb ik ontdekt, dus ik ga er maar niet meer op staan ). Mijn man doet trouwens gezellig met me mee, die is net zo veel aangekomen (koop ik chocola, eet hij het op...)
Ik woog voordat ik zwanger werd 61 kilo. Bij 20 weken 8 kilo aangekomen, ik dacht waar gaat dit heen.... Maar uiteindelijk ben ik met 42+ bevallen en in totaal was ik toen 12,5 kilo aangekomen!!En was er eigenlijk na mijn bevalling ook snel weer af Ook mijn buik is weer vrijwel normaal zonder er iets voor te doen, dit had ik ook niet verwacht want hij was echt mega!
o ja weet niet of het geholpen heeft om weer een normale buik te krijgen maar heb in de eerste weken na mijn bevalling een correctie onderbroek aangehad die strak om mijn buik zat...
Ik ben nu 17 weken en ben al ruim 4 kilo aangekomen . Ben ik niet gewend, dus moet er nog even aan wennen .
Ik ben nu bijna 20 weken en heb vanochtend net weer controle gehad. Alles was goed, heeeeerlijk!! Ik en tot nu toe 3,3 kilo aangekomen. Ben benieuwd wat er allemaal nog bij gaat kopen. Scheelt dat ik erg lang ben, dus wel wat kan hebben. hahahaha
35 weken en 18 kilo aangekomen. Dat lijkt reuzeveel in dit topic maar in mijn omgeving kom ik bijna nooit iemand tegen die zo weinig aankomt tijdens de zwangerschap.. Ik was erg slank voor de zwangerschap en ik zie wel wat er daarna van me terecht komt