Overmorgen ben ik 39 weken zwanger, en afgelopen maandag woog ik 107 kilo, ben met 92 kilotjes begonnen, dus 15 kilo!
Ik ben 1.65 m en woog voor mijn zwangerschap 55 kilo, ik ben nu 34 weken zwanger en weeg 67 kilo, ben dus 12 kilo aangekomen in 34 weken.
Op 24w1d 7.5kg aangekomen... Vreemde is dat het bij mij in van die gekke sprongen gaat: tot 13w niets aangekomen, op 16w ineens 4kg erbij, op 20w 0.5kg afgevallen en nu weer 4kg erbij... Terwijl ik eergisteren tegen m'n man zei dat ik, uitgezonderd m'n buik, magerder lijk dan voor de zwangerschap..
Ben 40+3dgn zwanger, maar kan er nog steeds niet meer dan 8kg van maken Bij m'n zoontje kwam ik 20kg aan...
Ben nu 10 week en 4 dagen en 4 kilo afgevallen!! Dat komt door het vele overgeven.. gaat vandaag gelukkig iets beter, en volgens de vk groot me baarmoeder sneller dan normaal dus grote kans dat het niet lang meer duurt voordat ik van het misselijk gevoel af ben ( hoop het in ieder geval )...
Ben nu in totaal 10 kilo aangekomen en heb nog 10 week te gaan(als het niet langer is).Ik kom nu wel meer aan in het laatste trimester,herkennen jullie dat? Ik hoop dat er niet al teveel meer bijkomt.We wachten af...
Gisteren bij de vk geweest. Was 36 weken en 2 dagen en 13.3kg aangekomen Hoop niet dat er nog erg veel bij komt
Op 14 weken 2kg op 16 weken 2,5kg op 20 weken 4 kg op 24 weken 5,5 kg op 26 weken 7kg (wow gaat wel vlugger nu )
pfoe ben jaloers op sommige meiden Ik ben 14 kilo aangekomen en was 30+5 weken zwanger Ben benieuwd naar volgende week weer