Ik ben nu 23 weken zwanger en ik ben 9 kilo aangekomen. Het gekke is dat je het niet aan mij ziet. Ach we trainen het er wel weer af.
Ben nu ruim 21 weken en 7 kilootjes rijker. Moet ook wel zeggen dat ik ook gestopt ben met roken...en dus ook iets meer ben gaan eten (niet qua snoep, want daar hou ik niet zo van). Wat ik mooi vind is dat je het alleen aan mijn buik ziet. Ben benieuwd hoeveel ik in totaal aankom.
Ik ben 21 weken en 3,2 kilo aangekomen volgens mij best netjes. Het zal de 2e helft wel harder gaan aangezien de misselijkheid nu weg is
Bij de eerste in totaal 3 kilo aangekomen (extreem misselijk) Bij de tweede/derde (tweeling zwangerschap) 6 kilo aangekomen Bij de vierde met 28 weken 12 kilo rijker (enkel mijn buik & borsten) Ben benieuwd of er nog wat bij is gekomen mag volgende week weer wegen.
ja maar is niet veel meer dan mij toch??? ennuh ja ik heb het idee dat me buik niet meer groeid maak me toch wel zorgen .. maandag naar de verlos dan hoor ik het wel alles goed met je mop?? knuff