Ruim 30 weken en precies 10 kilo erbij en een buikomtrek van 96 cm. Ik vind het wel erg hard gaan met de kilo's!
19 weken en 2 dagen zwanger en tot nu toe 2,5 kilo aangekomen. Kan nog steeds mijn gewone kleding aan (oké oké, mijn broeken gaan nu wel ietsjes strakker zitten) en heb een bescheiden buikje. Zit nu een beetje op het punt dat mensen kunnen denken: is ze wat aangekomen of...?
Morgen 25weken zwanger en vanochten gaf de weegschaal 6 kilo meer aan. Dus volgens mij nog wel redelijk.
Je leest hier vooral verhalen dat mensen zo weinig aankomen. Iets wat ik best raar vind... Ik werk zelf als een "soort van" kapster (ik plaats hairextensions), en hoor bijna dagelijks van meiden en vrouwen dat ze heel veel zijn aangekomen tijdens de zwangerschap. Varieerend van 15 tot wel 35 kilo. Zelden hoor ik dat iemand "maar" 6 kilo is aangekomen. Zo geld dat ook voor mijn moeder, vriendinnen, schoonmoeder en familie. Nu is het niet zo dat ik jullie niet geloof, maar ik denk dat door deze "positieve" berichten de meiden die wat meer aankomen dit niet durven te posten. Geen probleem hoor, wilde alleen mijn verhaaltje even kwijt Ikzelf ben op dit moment (32.4) 11 kilo aangekomen. Ik eet niet veel anders dan normaal. Ik geloof ook echt dat ik na 3-4 maanden weer op mijn oude gewicht zit. Een zwangerschap is niet alleen het gewicht van de baby.
21 weken afgelopen woensdag en was 6 kilo aangekomen (maar ik weet niet precies hoeveel ik was voordat ik zwanger werd...) bij mn eerste was ik in totaal 22 kilo aangekomen en dat was ik na ongeveer 3 maanden weer kwijt, dus maak me niet heel erg druk eigenlijk... ik zie wel!
Nu 24,5 weken en 3 tot 4 kilo zwaarder. De afgelopen 4 weken maar een halve kilo aangekomen, beetje vreemd, want mijn buik is verdubbeld ofzo. Ik voel me echter steeds dikker worden! Heb een hele enge rode striaestreep op de voorzijde van mijn dijbeen gekregen brrrr... En ik kan soms niet stoppen met eten! Chocolade, chippies e.d. Gelukkig ook nog mandarijnen Nikita, dat je veel hoort dat er 15 tot 35 kilo wordt aangekomen, is ook niet gebruikelijk hoor! Gemiddeld ligt de gewichtstoename tussen de 10 en 14 kilo geloof ik. En velen posten hier bij een aantal maanden, dus klinkt het niet veel, maar wellicht wegen we twee maanden later opeens weer 8 kilo zwaarder, het kan zomaar natuurlijk...
Ik weet niet of ik hier al gepost had.. haha! Ik woog 59 voor ik zwanger was. Met ong. 38+ weken zat ik op 78 (+19kg dus) Bevallen met 39+2. Nu 4 weken later: 65kg, dus officieel nog 6 kg te gaan.. maar met mijn 1.75m vind ik dit wel een mooi gewicht. Ik sprong voorheen altijd een gat in de lucht als ik net boven de 60kg uitkwam... maar zat er dan een dag later weer onder.. Ik geef BV, dus het zal er nog wel af gaan denk ik.
ik ben 32 weken en 6 dagen zwanger en 4 kg aangekomen.. deze 4kg zat er wel al de eerste 6-7 weken aan !! en dat is zo gebleven ben tussendoor ook nog paar keer een kg afgevalle die er dan weer aan zat als het ff wat minder ging met eten enzo.. maar ben wel blij tot nu toe aangezien ik voor k zwanger werd 21 kg afgevallen was (nog flink wat kg te gaan voor mn streefgewicht hoor mara dit was al een hele prestatie vond ik) en hierdoor was ikecht heel bang dat ik zo weer 20kg aan zou komen.. tot nu toe valt het me dus erg mee mag niet klagen!!
32 weken en ongeveer 12 kilo aangekomen! Baal er wel van,vindt het best veel. Ik eet ook meer als anders zowel gezond als ongezond. Met de feestdagen snoep je toch wat meer...
34+5 weken 13 kilo... Vanmorgen bij vk gewogen, volgens assistente netjes, maar ik vind het zelf nog wel 'veel' hoor... (hoewel ik me nu bedenk, dat ik begonnen ben met zomerkleren daar op de weegschaal en nu toch meer aanheb dan toen... dus mss iets minder dan...) Ach en ik ben niet rondom zwanger, dus het zal nog wel meevallen ! (.... hoop ik )
18w3d zwanger en ben nog steeds lichter als voor de zwangerschap, de eerste 3 maanden zo ziek geweest 2x in het ziekenhuis gelegen met uitdroging, en daardoor in 1week tijd meer dan 10 kilo afgevallen, wat dus niet erg goed was. Gelukkig heeft kleine uk er geen last van gehad, en gaat de groei van de baby volgens het boekje zoals de vk vorige week woensdag zei.