Ben nu 21 weken en al 7 kilo aangekomen. Tot 17 weken maar 3 kilo en nu in 4 weken tijd ineens 4 kilo. Jeutje. Hihi.
Volgens mijn gyn kan het gewoon hormaal zijn. Je lichaam slaat gewoon ALLES op wat het binnenkrijgt. Ik had direct na de bevalling nog 16 kg plakken, daar zijn er nog 2 à 3 vanzelf van verdwenen, en daarna ben ik gaan lijnen. Hierna was ik slanker als vóór de zwangerschap. Het was wel afzien... (proteïnedieet)
hier lijkt het van het begin af aan al hard te gaan... als we maar gezond zijn dan zie ik de kilo's erna wel weer.. en ik eet gewoon normaal niks meer als voorheen... eerder nog gezonder Nu met 23 weken 11kilo erbij...
Zou best kunnen balleke, weet je sommigen houden nou gewoon eenmaal meer vocht vast en dat zie je op de weegschaal niet he
De meesten zijn na de bevalling gelijk al veel kwijt. Ik was totaal 30 kilo aangekomen en gelijk na de bevalling 10 er af. 10 kilo er af na 4 weken bv en de laaste 10 met een super streng dieet. met 6 maanden was ik weer mezelf
Er is nog steeds 10 kilo vanaf. Al mijn positiekleding was 38/40 en ik pas niks meer!! Gelukkig heb ik wat broeken van een vriendin kunnen lenen, zit nu in maatje 34/36. Opzich niet erg hoor Nu hopen dat ik niet zoveel aankomen. Bij Nathan kwam ik in totaal 8 kilo aan.
19 weken zwanger en 3 kilo aangekomen - prima dus . Vanaf nu kan het hard gaan met de kilo's lees ik overal..... we zien wel...
Goh netjes zeg! Tja sommigen komen sneller aan als anderen. Bij mij kwam het niet van het snoepen, tuurlijk nam ik wel eens wat maar echt geen zakken of volproppen enz. Maar ben echt jaloers op mensen die zo weinig aankomen
Ben nu in totaal 6 kilo aangekomen, maar gelukkig alleen aan mijn buik en ik heb niet eens zo'n grote buik. De eeste 4 kilo ging geleidelijk en de laatste 2 kilo zaten er ineen x aan lijkt wel .
Nou het is er op een hele verkeerde manier af gegaan hoor Was liever gewoon aangekomen ipv zo ziek te zijn ( Mexicaanse griep en longontsteking )
11 weken en 6 kilo aangkomen... hopen dat t nu wat minder snel zal gaan... Bij mn eerste ben ik in totaal 15 kilo aangekomen, ben bang dat ik dat bij deze keutel wel ga inhalen!
Ben nu (bijna) 21 weken en ben 6 à 7 kilo aangekomen. Ik heb me vanmorgen gewogen, maar weet niet exact hoeveel ik woog toen ik zwanger raakte. Volgens mij zit trouwens iig de helft van dat gewicht in mijn bombonella's. Mijn god, die dingen rijzen echt de pan uit, niet normaal meer.
17 weken en 3 dagen en 0 kilo aangekomen!! Heb al wel een buik maar qua gewicht echt nog niks!! Ja gedaald naar 56 kilo, nu weeg ik weer 58,5 zoals ik altijd al woog!
17 weken en plus minus 12 kilo afgevallen (heb niet zo'n nauwkeurige weegschaal), erg misselijk geweest in het begin Maar goed, kan het er straks weer aan he