Bijna 34 weken en 12 kilo erbij. Verschillende mensen hebben zich al verwonderd over het feit dat ik geen dikke kont heb gekregen, dus ik ben prima tevreden! Jammer is dat mijn huid nu echt begint te scheuren; au & jeuk! Ik smeer me een ongeluk!
Wat komen de meeste weinig aan zeg! Zoals ik al meldde ben ik nu 21 weken en al 6 kilo aangekomen. Sommige zijn al veel verder dan ik en zijn ook pas 6 kilo aangekomen. Bij mij zit het echt allemaal in mijn buik en (.)(.). Hoe kan het eigenlijk dat sommige zoveel aankomen en sommige zo weinig???
genen??? misschien het vasthouden van vocht?? misschien uhm erfelijk.... genen dus whaha herhaling.. misschien uhm groot kindje of klein veel of weinig vruchtwater.. mhh meer of minder eetlust en ziek of niet ziek ? t zijn maar wat suggesties hoor .. t klinkt voor mij ewl logies ps ik was bij 21 weken 65 kilo begon met 59.5 dus was daar ook ongeveer 6 kilo aangekomen.. maar nu gaat het langzaam bij me
Ja, dat zijn natuurlijk allemaal factoren die mee kunnen spelen inderdaad. En jij dus met 21 weken ook al 6 kilo aangekomen. Nou dan hoop ik er gewoon ook op dat het vanaf nu langzamer gaat bij mij .
36w+5 en bijna 18 kilo... Zondag is mijn "weegdag" en gisterenavond frieten gegeten dus die zijn nog niet "verwerkt". Maar ja 17,5 of 18 kilo, dàt maakt het grote verschil niet meer...
ja zeemeermin .. ik groeide als kool en na de 20 weken bleef het hangen whahah maar me kindje groeid goed dus dat is belangrijk.. ps was eerst nog 5 kilo afgevallen dus eigelijk ben ik vanaf toen alweer 14 kilo aangekomen maar ja ik reken vanaf me startgewicht niet me afval gewicht
23 weken en 4 kg aangekomen, Mijn vk zegt, dat het kan komen omdat ik voor de zwangerschap al stevig was, Dat je dan minder vetreserves aan hoeft te leggen voor de baby, en dus daarom minder aankomt.
Ow ok, ik ben namelijk erg slank van mezelf en ben ook nog niks aangekomen. Volgens mijn gyn hoef ik me daar echt geen zorgen over te maken. Het is voor het kindje helemaal al niet kwalijk. En over vetreserves kun je bij mij dus niet echt spreken
Wie weet haal je straks nog de schade in 'k Ben 10,7 kg aangekomen met 31 weken. Nu 400 gram in een week tijd. 't Gaat nu een stukje rustiger. 'k had vanaf 't begin 't idee dat ik zo'n kilo of 14 ga aankomen. Als dat zo is, ben ik blij
Ik ben nu dike 23 weken en ben in totaal 4,5 kilo aangekomen. Ik ben benieuwd tot hoever ik ga. hahaha
bijna 35 weken en schrik niet al 16 kilo Vergeleken met de rest hier is dit best heel veel! Ik heb een hele tijd stil gestaan in kilo's maar nu lijkt het er wel 2 keer zo hard aan te komen! Ik ga me toch maar even goed inhouden met de feestdagen
ach meid hier ook hoor en ik lig er echt niet wakker van, na mijn 1e zwangerschap nu 17 mnd geleden was alles er weer af. en geniet gewoon lekker van de feestdagen, dat doen we normaal gesproken toch ook!!!!!!
Ik zat vanmiddag op +30.. Ik was 78 kilo.. Nu 108.. Gelukkig geen suikers en eiwitten, maar een hoop vocht.. Menig olifant is jaloers op mijn benen nu.. En mijn enkels zijn zo goed als verdwenen..