ben nu 26+5 en vanmorgen ongeveer 10 kilo aangekomen... voor mn zwangerschap woog ik ongeveer 63-64 bij 1,68 ik verwacht er 22 zoals bij de eerste, dus ik ben benieuwd...
Ik ben vandaag weer voor controle geweest. Bij het begin woog ik 76,1 en weeg nu 83,4 en ben dikke 27 weken zwanger. Ik ben trouwens ongeveer 1,85 m lang, dus gelukkig vallen die kilo's niet onwijs op. Wel ff wennen dat ik boven de 80 kilo zit. hahahahahaha Ach ja, het hoort er allemaal bij!!!!
Hierzo, 1.70m, begonnen met 53 kilo en ben nu 61 kilo. Dus 8 kilo met bijna 27 weken....and still eating
30 weken en vijf kilootjes aangekomen. Keurig he?? Kindje groeit trouwens voortreffelijk!!!! Bij ons zoontje was ik na de bevalling 12 kg lichter dan voor m'n zwangerschap! Super dieet!!!
38 weken en +14 kilo: één kilo minder dan vorige week Dat zal dan wel vocht geweest zijn, ofzo.. Nou ja, redelijk stabiel zo op het laatst. Mijn buik doet nu wel echt pijn aan de onderkant: het bindweefsel & mijn velletje trekken als een gek, nu de baby steeds lager komt te hangen, met als gevolg hele lelijke strepen...
Vandaag heb ik de 80 kilo gehaald. dat betekend dat ik in totaal 15 kilo ben aangekomen. Met nog 7,5 week te gaan maak ik me nu wel een beetje druk. Ik wil niet dat er nog veel bij komt!! Als ik onder de 85 blijf, ben ik redelijk tevreden. En dan maar hopen dat het er af gaat na de bevalling
Ik ben nu 28.3 weken en begon op 59 kilo en ben nu 74 kilo!!! 15 kilo dus.. straks maar weer lekker naar de sportschool en veel zwemmen, hahah!