AUCH! Ik ben gewoon al 12 kilo aangekomen....maar ik heb een excuus.....ben zwanger hahahah en ben gestopt met roken.... maar goed het moet er straks ook weer allemaal af :S
Ik ben nu ruim 37 weken en 11 kilo aangekomen. De laatste 3 weken 6 kilo!!! Veel vocht waarschijnlijk...
Bij 19 weken en 2 dagen zwanger was ik nog maar 2,5 kilo aangekomen. Ben morgen precies 26 weken zwanger en inmiddels ben ik in totaal 6 kilo aangekomen. Het ging ineens heel hard!
Bij 15 weken en 5 dagen en nog niets aangekomen. En bij de vorige 2 zw.schappen al zo'n 5 kilo Dus ben benieuwd hoe dat dit keer gaat verlopen. Liefs Elea
Ben nu 29+3 en ongeveer 12 kilo aangekomen. In het begin kwam ik telkens veel aan...maar nu ben ik in de afgelopen 6 a 7 weken nog niet eens 1,5 kilo aangekomen. Zal nog wel wat meer worden, de 40 weken zijn er nog niet
Hier gaat het nu aardig hard. 36+2 en 15 kg aangekomen. Begin nu ook wat vocht vast te houden en heb mega honger. Dat doet natuurlijk ook geen goed maar ik moet gewoon eten dan. 'k Word er 's morgens om 6 uur zelfs wakker van.
38.4 en 14 kilo .. begin wel vocht vast te houden sinds een dag of 3 bah dikke enkels kan me hologe niet meer om en me voeten
bij 39,5 week ongeveer 14/15 kilo erbij (scheelt een beetje per dag). De laatste paar weken is er (ondanks meer snacken/soepen) weinig veranderd. Hopelijk ben ik een aantal kilo's heel snel (liefst vandaag!) weer kwijt