Tot nu toe blijft mijn bloedsuiker netjes binnen de grenzen, maar wel elke 4 weken moet ik voor controle. Ik ben ook niet zo bang dat het er niet meer afgaat, van de eerste is er in 1,5 jaar tijd ook 55 kg afgegaan zodat ik 10 kilo lichter was dan voor de zwangerschap. En bij de 2e is alle 27 kg er ook afgegaan in ca 1 jaar, maar in 3 weken 18 kg wat is het geheim? Mijn streven is nu om maar onder de 100 kg te blijven. En het afvallen komt wel weer als ik eenmaal klaar ben met bevallen en voeding geven. Stiekem denk ik dat de titel van het boek: Oei ik groei! op mij van toepassing was Groetjes van Kiki
Ben nu 25 + 5 weken en 5 kilo aangekomen. Helaas zie je nog steeds niet echt dat ik zwanger ben, vind ik stiekem toch wel jammer!
Je bent je humor er gelukkig niet door verloren. Fijn dat je het bij je vorige twee er ook wel weer redelijk makkelijk vanaf gekregen hebt, zal bij deze ook vast weer zo zijn! Ik weet niet wat het geheim is bij onze april mama (Corina), ik kan het wel even navragen. Wel fijn dat je suikerspiegel binnen de grenzen blijft. Is weer een zorg minder. Groetjes Nicky
ik ben 16 weken zwanger en ben nog niks aangekomen.. mijn buikje groeit wel al lekker, maar door misselijkheid en geen eetlust is er nog niks bij gekomen.
Nou maar weer eens een berichtje van mij. Ben vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan en ik ben nu aan de 30ste week bezig. Dus 29 weken en 2 dagen zwanger. En tot mijn verbazing was ik ten opzichte van 2 weken terug maar 0.5 kg aangekomen. in totaal nu dus 8.5 kg. Dit valt mij zo mee dat ik me echt ga afvragen of dit niet te weinig is. Ik ben in het verleden heel dik geweest en ik dacht nu gaat het komen. Mijn lichaam gaat lang leve de lol denken. Maar dat is gelukkig nog niet zo. Liefs nance158
Bijna 21 weken en ongeveer 3 kilo bijgekomen. Ik heb best wel een flinke buik (ben er heel blij mee ), maar dat vertaalt zich blijkbaar niet in een boel kilo's (tot nu toe)
Gelukkig ben ik niet de enige die al 3 kg is aangekomen bij een zwangerschap van 11 wkn :x terwijl ik nu minder eet en bijna niet snoep dan voor de zwangerschap, best wel frustrerend