Ik ben nu (nou ja morgen) 38 weken en 12 kg aangekomen. Was 15 kg, maar de afgelopen 2 weken ben ik 3 kg afgevallen
Ik ben met 20 weken nu 8 kilo aangekomen. Ik schrok best toen ik op de weegschaal ging staan. Het is opeens hard gegaan de laatste weken!
Gisteren weer wezen wegen bij de vk. Nou met 24 weken 7 kg aangekomen. Heb wel een ontzettende buik, maar blijkbaar zegt dat dus niks over de kilo's.
Ben bijna 20 weken zwanger en 1,5 kilo aangekomen. Kan mijn eigen kleding nog aan en krijg nu pas een buikje!
Ben gisteren nog eens naar gyn geweest. Ons kindje is 700 gr bijgekomen en weegt nu 3400gr (naar schatting). Ikzelf ben niks bijgekomen en ben in totaal 5,5kg bijgekomen.
Ik ben nu 30 weken zwanger en 9 kg bijgekomen. Langzaam maar zekr gaat het toch steeds meer worden....
Ik ben nu bijna 35 weken zwanger en 30 kilo aangekomen. Ik was voor mijn zwangerschap 25 kilo afgevallen. De verloskundige had al gezegd dat er grote kans bestond dat dit er weer aan kwam.
37weken zwanger en +23kg voorlopig al. Moet er wel bijzeggen dat ik problemen heb met hormoonspiegel en dat ik +15kg vocht ophou. Dus erg representatief is mijn gewicht niet voor jullie denk ik
Ik ben 27+3 en 5 kilo aangekomen, de laatste maand in totaal 1 kilo afgevallen. De baby eist een groot deel van mijn eten op
32 weken, 9 kilo bij. Moet zeggen dat het in het begin sneller ging dan nu. Ik sta al een maand op hetzelfde gewicht.
Ik zie nu dat ik geschreven heb dat ik 30 kilo ben aangekomen, maar ik bedoelde 20 kilo....Scheelt ff 10 kilo