met 14 weken 1.7 kilo aangekomen en nu denk ik in totaal na 19, weken 2,5 kilo. Maar heb ik het begin tot 16 weken in mijn zwangrschap veel moeten spugen, en heb chocolade VREET buien gehad haha. Morgen weten we het!
32 weken zwanger en ben tot nu toe 12 kilo aangekomen, wel kom ik nog steeds elke week wat aan patricia
Wat leuk dat dit topic nog steeds 'open' is! Veel mensen die gereageerd hadden zijn al bevallen! Ik ben daar ook een van. Toen heb ik er nog een link in gezet die misschien interressant is. groetjes Mary Jane
Jeetje Ik ben 12 weken en ben al 4 1/2 kilo aangekomen Eet helemaal niet ongezond of meer ofzo... Ben wel gestopt met roken nu 6 weken dus dat scheelt ook wel denk ik
ik wou nog even terug komen op mijn vorige bericht... Ik heb me vanmorgen gewogen en ben in 19 weken en 3 dagen 3,1 kilo aangekomen!
Schijnbaar ligt dit onderwerp heel gevoelig. Ik heb er zelf heel veel aan, beetje vergelijking zeg maar. (ben ik niet te dik,weeg ik niet te zwaar). Om deze rede ben ik nog altijd actief bij deze topic. Liefs nance158