nou op zich leuke link maar klopt bij niet.ben veel lichter.maar ja de meeste mensen geloven ook niet dat ik al 6 maanden zwanger ben nu 24 weken en na eerst 5 kilo te zijn afgevalen nu in tot taal 8 kilo er bij en dus maar 3 boven me gewicht wat ik woog.
hey hey, ik ben 17 weken en nog steeds 0 kg aan gekomen nog1 kilo lichter dan met 9 weken... ben erg misselijk geweest en heb veel gebraakt in het begin van m`n zwangerschap tot aan de 14 weken. groetjes
Sinds mijn vorige bericht met 14 wk ben ik nu met 16 wk ook niets meer aangekomen, ben wat afgevallen.
hallo ik ben 16weken en nog niks aan gekomen wel al flink gegroeid ben benieuwd wanneer de kilo's er ineens bij mij aan komen vliegen haha
Nu 33 weken en 3 kilo aangekomen in 2 weken tijd. Overigens is dit alles wat ik over heel mijn zwangerschap ben aangekomen.
Ik schrok vanmorgen heel erg toen ik op die weegschaal stond. 31 weken zwanger en 10.9 kg aangekomen. Ik mag toch hopen dat dat vocht is wat ik vast hou. Liefs nance158
Vocht gaat nu erg spelen hoor met dit weer.... Ik had gister een enkels van een nijlpaard hoor.. niet te geloven gewoon.. terwijl ik een week geleden nog 7,5 kilo bij was gekomen was dit gister avond dus 9.5 kilo.. en vanmorgen weer 7,5... dus vocht...
Ik hoop het wel heel erg. Het klopt wel die enkels en mijn handen van mij zijn verschrikkelijk. Ach het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Maar ik ben er niet heel erg blij mee. Liefs nance158
Blij ben ik ook er niet mee... lopen is geen prettig iets meer... maar goed we moeten nog even door bijten...
Met 38 +3 zat ik nog steeds op 5 kilo. Ik heb met dit weer trouwens ook dat ik mn ringen niet meer afkrijg 's avonds, dus dan zal ik ongetwijfeld wat meer wegen. Als je er veel last van hebt lijkt me dat echt heel vervelend... succes ermee allemaal!
ik gister bij 18 weken en een dag 2,5 kilo dus vond het weinig als je zag dat ik bij de twee andere mannen over de 20 kg meezeulde hahaha en bij de meid maar 7 op het eind dus daar lijkt het tot nu toe ook op te gaan lijken
bijna 38 weken....en 23 kg aangekomen....nou kan ik zeggen allemaal vocht aan het vasthouden.... :^o ...maarja.....ach..na de bevalling gaan we er gewoon weer voor!
nance.. 31 weken en 10 kg is niet veel hoor vind ik in ieder geval! Ik ben nu bijna 14 weken en 2kg aangekomen.. minder als ik dacht