Morgen ben ik 35 weken zwanger en er zit 15 kilo aan nu! Het meeste op mijn enorme buik... (groot kind, veel vruchtwater en alles voorop) Pas mijn oude broek nog net over de kont, dus de rest valt nog mee gelukkig...(maar ik mag nog 5 weken en heb toch last van vreteritus)
Ik zit nu op +14 kilo... Ik kwam tot 20 weken niets aan en was stiekem al een beetje blij, maar sinds die tijd gaat het met een kilo per week ineens wel heel hard... Ik eet niet heel veel en hou ook geen vocht vast, dus ben wel een beetje zenuwachtig aan het worden voor wat er straks aan blijft hangen . Straks komt het kindje pas met 42 weken: dan kan er nog wel 7 kilo bijkomen...
Ha, hier nog eentje die maar blijft bijkomen! ben 18weken + 4 zwanger, en al + 6kilo Ik moet toch toegeven dat ik het er moeilijk mee heb om zoveel te zijn aangekomen. Nu gyne zegt er niet op, of allezins NOG niets. Mijn beste vriendin is 18weken, en nog maar 2kilo bijgekomen. ik kan jullie zeggen dat ze een hele dag door eet, ongeloofelijk Zal allemaal te maken hebben met morfologie. Nu moet ik wel zeggen, dat ik al een redelijke buik heb, en zij bijna niets. Groetjes
nou hier nog steeds op 5 kilo! mijn buik is ook klein, een omvang van 91 cm en toch verwacht de vk een kindje rond de 7 pond en heb ik ruim vruchtwater! Hahaha. je weet het toch niet meer! Tot 32 weken zat ik trouwens op de 2 kilo. daarna kreeg ik er in een maandje tijd ineens 3 bij en daar is het dus bij gebleven... Ik ben zelf erg trots op mn mooie buikje, klein maar fijn nietwaar. Maar van mij mag ie nu komen! maak je trouwens niet druk over je gewicht meiden! je ziet weinig aankomen kan prima verlopen en veel aankomen hoeft echt niet te betekenen dat het er nooit meer afgaat. Een vriendin van mij kwan 9 kilo bij en die heeft ze nu een jaar na de bevalling nog. En een andere kennis kwam er bijna 30 aan en nu 9 weken na haar bevalling moet ze nog maar 4 kilo en ze is weer op haar begingewicht! Groetjes Bubbles
JOEHOE..... Ik ben op 10.9 blijven hangen ten opzichten van vorige week. Ondanks dat ik veel vocht vast houdt. Ben daar zo blij mee. Liefs nance158
Ben vandaag 18 weken en 5 dagen en ben tot vanmorgen, 4.5 kilo aangekomen.... Heb veel gesnoept, dus vanaf nu op een gezond dieet... LIEFS nony
Ruim 26 weken en 9 kilo. Klinkt vreselijk en toch vind ik het wel ok. Ik weet wat ik eet en wat ik nog wel en niet aan kan... hopelijk gaat het niet te hard verder
Ben 22+4 weken en 6,8 kilo aangekomen. Van mezelf ben ik normaal heel slank dus ik vind t niet erg, en zou er ook geen probleem mee hebben als er straks een paar kilootjes blijven hangen
Ik ben nu 26 +5 en 8 kilo aangekomen. Ik snoep wel wat meer maar zie het tot nu toe alleen nog maar op mijn buik groeien. Hoop dat ik niet te snel doorgroei zo.
daar ben ik ook heel bang voor! ik merk ook wel dat ik dikker ben geworden, in mn gezicht, mn polsen, voeten etc maar ik wil niet weten wat voor vet rollen ik heb opgespaard deze maanden! en was altijd wel zo mooi slank [-o<
nou ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de eerste 3,5 maand van de zwangerschap heel erg beroerd ben geweest en toen 5 kilo ben afgevallen maar ik zit nou echt nog maar 5,5 kilo boven mijn begingewicht.... ik let natuurlijk wel een beetje op wat ik eet maar ik eet ook wel waar ik zin in heb van tijd tot tijd hoor! Zoals nu ga ik van de McDonalds bestellen
Haha ik ga aan een broodje gezond nu met een cola light. want jah die 10.9 kg zijn er nog wel ook al was dat hetzelfde gewicht als vorige week en ben ik stil blijven staan. smakelijk eten. Liefs nance158