34 weken en 10 kilo erbij. Best prima, vind ik zelf. Ben alleen maar op mijn buik en borsten bijgekomen. Ik moet zeggen dat vanaf een week of 25 heel erg langzaam gaat. Houden zo, zeg ik maar!
ruim 26 weken en 8 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap was ik rond de 25 kilo aangekomen in totaal
ik ben al 4 kilo aangekomen met 13 weken ik ben vooral verdikt bij mn heupen en billen en verder heb ik al een duidelijke buik. Ik voel me niet prettig. Ik eet ook niet veel, normaal en heb een tijd zelfs veel minder gegeten omdat ik misselijk was en geen eetlust had. Dat heeft het nog een beetje geremd maar toch al veel bijgekomen. Ik begrijp er niets van. Iemand?
24 weken 5,5kilo, zit 4,5 kilo boven me normale gewicht was in de eerste periode eerst wat afgevallen.
netjes Roshi! echt weinig! Ik ben nu nog niets aangekomen, maar heb veel resaerves van vorige zw'schap, toen was ik 25 kilo aangekomen en daar is weinig van af gegaan
Gisteren naar de VK geweest. Met 27 weken en 1 dag ruim 10 kg aangekomen Ze had er wel over dat als ze niet beter wist ze de grote van de baby zou schatten op ruim 28 weken
Met 32 weken 19 kilo aangekomen. Het is gelukkig alleen niet te zien, geen idee hoe dat kan : Wel heeft de VK gezegt als ik geen 30 KG wil aankomen ik NU op moet gaan letten wat ik eet