jeetje....hoe krijgen sommige van jullie het voor elkaar om zo weinig aan te komen ...ik beweeg veel (altijd al gedaan)...snoep bijna niet overmatig...eet gezond...en ben nu (al) 7 kg aangekomen ...en ben nog niet eens op de helft (wel bijna)
Morgen 30 weken zwanger en inmiddels 8 kilo aangekomen. Alles zit wel gewoon in/op m'n buik, dus daar ben ik wel blij mee! Weeg nu 63 kilo, dus denk (en hoop) niet boven de 70 uit te komen!
voor ik zwanger werd woog ik 68kg ongeveer. nu 18 weken weeg ik 69kg. ik denk dat ik zo weinig ben aangekomen omdat ik in het begin enkele kilo's ben afgevallen... ik snoep regelmatig iets maar als ik merk dat ik 70 ga wegen dan snoep ik niet meer en eet ik eens een stuk extra fruit. dan ben ik zo weer op gewicht
Week 36 was ik 15 kg aangekomen. Enkele dagen na de bevalling bleken er daar nog maar 5 van verdwenen te zijn tot mijn grote schrik . De volgende 5 gingen vanzelf weg in de loop van enkele weken. Maar die laatste 5 krijg ik nogsteeds niet weg, na 3 maanden, ondanks de borstvoeding...
In het begin kwam ik redelijk snel aan, dus was bang dat het op het einde helemaal belachelijk zou zijn, maar ben bij 20/24 weken blijven hangen en ben nu in totaal ongeveer 16 kilo aangekomen bij 35 weken
Vandaag weer bij de verloskundige geweest.. Ben nu 21 weken en 3 dagen.. Ben nu in totaal 1,5 kilo aangekomen Ben er erg blij mee..
haha... In mijn vorige zw. schap was ik 24,4 kilo aangekomen hoor, dus... Let alleen nu wel extra goed op wat ik eet.