hoe kan t nou dat de meesten onder de 5 kg aankomen? Eten jullie niet meer nu dat jullie zwanger zijn? Ik bedoel, ik at nauwelijks chocolade voor mijn zwangerschap, had er echt totaal geen behoefte aan... Nu dat ik zwanger ben, verslind ik chocolade.
whahaha ja heb ik ook idd, ik ben nu 31 weken en al 12 kg aangekomen, nou was ik wel slank voor ik zwanger was
Ik ben 23 weken en 3,7 aangekomen. Ik vreet me helemaal kapot. Ter illustratie : Vanaf 06:00 uur tot 12:00 uur: 6 boterhammen !2:00 uur tot 17:00 uur, 4 boterhammen 18:00 uur, avondeten 20:00 uur: yoghurt met cruesli Voor het slapen gaan nog een banaan. Tussendoor nog granenkoekjes en heeeeel veel fruit. Ook drink ik een liter vers geperst sinasappelsap, een liter melk en 2 liter water per dag. Oja, en HEEL VEEL perenijs!
29 weken zwanger en inmiddels staat de teller op 16 kilo. Ik snoep niet veel en eet ook niet overvloedig veel. Wel heb ik jammer genoeg veel last van vocht.
Ik denk dat mensen die echt veel aankomen dit vaak niet leuk vinden en dit dan ook niet hier neerzetten. Ik ben nu 6 kilo aangekomen (21 weken). Vorige zwangerschap kwam ik in het begin heel erg aangekomen en aan het einde (laatste 6 weken) niets meer, was toen totaal 14 kilo aangekomen. Het lijkt nu iets geleidelijker te gaan Groetjes Lisette
28 weken en 2 dagen en 9 kilo erbij Heb wel zwangerschapsdiabetes, net zoals bij men eerste zwangerschap en daar was ik op 28 weken al 15 kilo bijgekomen Dus voor mij is dit nog prima 8)
Ik ben inmiddels 3,5 kilo rijker. Ik ben opzich best gevoelig voor het zogenaamde jojo-effect, dus moet zeggen dat het me tot op heden nog alles mee valt
Hier 34 weken en totaal 6 kilo aangekomen. Dat was twee weken geleden 7 kilo, maar door ziekenhuis opnamen van 10 dagen, een zware antibiotica keur en een kind dat erg hoog tegen mijn maag aan zit, ben ik weer even terug naar de 6 kilo.
Ik ben 17 weken en 2 dagen en ben tot nu tot 1 kilo aangekomen. Ging vanmorgen op de weegschaal staan en toen gaf deze 69 kg aan.
Ik snap er niets van! Ik ben nu dik 15 weken en al 5 kilo aangekomen. Ik eet normaal, uitzonderingen daargelaten, maar toch kom ik flink aan! Mijn huisarts heeft me wel echt verboden om af te vallen gedurende mijn zwangerschap dus daar hou ik me maar even aan vast haha.