Ben net bij de VK geweest en ben nu 83,2kg. Ik was in het begin 73kg. Dus nu bijna 10kg en ben nu 30 wkn!
bijna 31 weken zwanger en al weer 23,3 kg erbij. Als ik in de spiegel kijk zie ik echt weer diezelfde zwangere plofkop als bij de 1e en de 2e... En dat terwijl ik redelijk fanatiek doorgefittnesst heb
28 weken en 2 dagen: ongeveer 8,5 kilo aangekomen. Niet heel verkeerd gezien het feit dat ik ook gestopt ben met roken en verslaafd ben geraakt aan ijsjes Ben trouwens wel blij dat mijn VK niet weegt... lekker rustig
ach zo erg is dat toch niet? Althans dat hou ik me ook voor Maar zonder dollen, het is geen hele erge stijging. Mijn vk vond dat bij 12 wkn heel normaal!
Hier 25 weken en al 9 kilo erbij. Vind het erg hard gaan, maar vind het ook erg moeilijk om van al dat lekkers af te blijven
Ben nu 26 weken en 1 kilo aangekomen. De broeken die ik in het begin van mijn zwangerschap gekocht heb zijn nu te groot.
29 weken en 1,5 kg aangekomen. In het begin ben ik afgevallen en daarna wel wat aangekomen. Maar na een week in het ziekenhuis te hebben gelegen was ik alles weer kwijt. Eet nu ook minder, dus dat scheelt ook wel!
Ik ben nu 33w1 dag en tot nu toe 16 kg aangekomen... Kan niet eens zeggen dat ik zo heel veel meer eet of snoep...
19w3d: 6.5 kg (er is op wonderbaarlijke wijze een halve kilo vanaf in de laatste 2 wkn ...en ben echt niet minder gaan eten)
31+3 en 6 kilo erbij. Ik snap dat niet echt want ik eet best veel en vanaf 24 weken ben ik geen gram meer aangekomen.
15+4 en 5 kilo afgevallen ...2 kilo weer aangekomen... Dus ik zit nog 3 kilo onder mijn normale gewicht