Hoihoi, ik ben 17weken3dagen zwanger en nog geen gram bijgekomen. Ik hoop dat die er niet in één keer zullen bijkomen, dat de striemen wa worden beperkt 8) Maja, een gezond kindje is natuurlijk nog altijd het belangrijkst! Groetjes
Nu 29 weken en 9 kilo aangekomen. Ik eet iets van 5 ijsjes per dag Maar het zijn van die zelfinvries waterijsjes, kan niet zo kwaad dacht ik zo. Ik kom al een maand lang ongeveer een halve kilo per week aan.
de laatste keer dat ik bij de verloskundige was, was ik 15 weken, 2 kilo AF gevallen, en die keer ervoor 1 kilo AF gevallen. ben dus helemaal nog niet aan gekomen
Ik ben 30 weken zwanger en 12 kilo aangekomen, probeer wel op te letten, maar heb ook voeten en handen als rollades! Veel vocht dus, maar zal ongetwijfeld ook wat vetreservers opgebouwd hebben
hier 24 wkn en 3dgn zwanger en 6,3 kilo aangekomen! Beetje opletten, maar alles is zo lekker haha Liefs Kim
bijna 23 weken en nog steeds maar 2 kilo aangekomen, en ook geen ons meer de gynacoloog heeft zo'n weegschaal waarbij tot op de ons wordt gewogen..
ben nu bijna 17 weken en 2 kilo afgevallen haha Maar alles gaat perfect! een vorbeeldige zwangerschap!