bijna 30 weken nu en 12 kilo erbij, dat is het nu al zo'n beetje een maand. Ik verwacht wel een groeispurtje de komende (7e) maand, dus tja, we zien wel waar we uitkomen hè?
Ik ben nu in mijn 14e week en ben 0.5 kilo aangekomen. Ook zie ik nog helemaal geen buikje, eheu! Wel gaan miijn broeken rond mijn middel strakker zitten: eentje krijg ik niet meer dicht: jeee!
ben in bijna 24 weken 4kg bij gekomen. in het begin ging het heeeel traag en tot mijn 16 weken was ik niets aangekomen. de laatste 8 weken ben ik 4kg aangekomen maar vind het tot nu toe nog wel meevallen. ga nu wel iets harder op mijn eten letten. niet meer snoepen (of toch niet elke dag) en meer water drinken ipv chocomelk ed hoop dat ik bij mijn volgende echo (met 28 weken) nog steeds op 4kg zit
Op je voeding letten is natuurlijk altijd goed. Als je het maar niet doet om maar niet aan te hoeven komen, want dat is natuurlijk weer niet goed. Je groeit hoe dan ook en dat is alleen maar een goed teken. Ze zeggen dat je gemiddeld rond de 12 kilo aankomt. Dat is inclusief kindje, vruchtwater, extra bloed, vocht vasthouden etc....
nu met 35 en een halve week ben ik nog steeds maar 8 kilo aangekomen (had al iets reserve, dat scheeld denk ik)
aankomen hoort erbij, dat snap ik. maar ik heb zoiets, alles wat er nu bijkomt moet er achteraf ook weer af. en ik probeer dus zo weinig moegelijk aan te komen. als ik niet snoep ed dan zal ik wss nog wel bijkomen maar dan weet ik dat het puur van de zwangerschap is, vocht, baby, bloed,... als ik blijf snoepen en frisdrank drink ed heb ik het idee dat de kilo's die ik aankom niet alleen van de zwangerschap bij. als ik 20kilo bijkom door de zwangerschap vind ik het niet zo erg dan dat ik 20kilo zou bijkomen door het snoepen
helemaal emt je eens. Voor een zwangerschap aankomen is neit erg, das voor een goed doel om zo maar te zeggen. Maar door snoepen aankomen is neit zo fijn. Maar gelukkig heb ik daar geen last van, ik ben juist minder gaan eten door de zwangerschap, maar wel weer veel fruit aan eten, wat normaal neit zo veel deed.
Ik ben 22 kilo aangekomen tot nu toe Gelukkig was ik voor de zwangerschap 15 kilo afgevallen. Anders zou ik me nu echt een breuk tillen aan mezelf...
Morgen 20 weken en een halve kilo aangekomen nu. Moet wel zeggen dat ik 2 kg was afgevallen dus eigenlijk 2,5 kilo.
25 weken en 3 daegen en 8 kilo aangekomen... Probeer de laatste tijd erg op mijn snoep gedrag te letten...