Vanmorgen op controle geweest en ben nu in totaal 2 kilo aangekomen vind ik toch wel netjes voor 19 weken.
ik ben nu ruim 37 weken, en inmiddels al 16 kg aangekomen! het gaat de laatste tijd echt hard terwijl ik toch helemaal niet veel eet maar ja niks aan te doen
Voel me een beetje een buitenbeentje, maar ja 27 kg erbij, en ben nu 31 weken! Sta stijf van het vocht, maar ja je krijgt er wat voor terug zeggen ze dan he!
Ik sluit me aan bij Nela Jana, ik ben ruim 35 weken en 25 kilo erbij , maar ook hier inderdaad erg veel vocht. Enne inderdaad we krijgen er wel wat moois voor terug..
Heb de hele dag zin in eten eten eten, lijk wel een vreetmonster hihihihihihi In het begin was het wel anders, vond eten echt helemaal niks aan. Voordat ik zwanger was woog ik 57 a 57,5 kilo, nu weeg ik al 62 kilo, ppppfffffffffffffff gaat echt hard
ik ben nu 18 weken en ben nu 12 kg aangekomen ja ja jullie lezen het goed 12 kg! zal het maar even toelichten Toen ik net zwanger werd, was ik hersteld van ondervoeding. ik woog 45 kg. Nu zit ik op een prachtig gewicht van 57 kg en ben er trots op! hoop t zo te houden! xxxx
ik ben morgen 34 weken en nog steeds niks aangekomen zelfs in het ziekenhuis gelgen vanwege uitdrogen voor me zwangerschap woog ik 90 en nu 78 kilo ik vraag me telkens af is dat niet erg maar de dokters zeggen van niet de kleine meid groeit goed dus
matje dat was bij mij ook zo! ben in het begin van mn zwangerschap geopereerd, weekje ziekenhuis gehad met alle complicaties van dien en ben toen aardig wat kilo's afgevallen! nu zitten er al zowat 10 aan... ach ja ik vind t geen ramp maar hoop stiekem wel dat het er even snel af, als aan gaat