13 weken en 2 kg bijgekomen. Maar dat was vooral de eerste weken, omdat ik bijna dagelijks friet at ! De laatste 4 weken is mn gewicht stabiel gebleven, en dat mag wel een tijdje zo blijven !
Ben 18 weken en 2 dagen en inmiddels al bijna 7 kilo erbij! Moet zeggen dat ik bijna iedere dag wel wat lekkers neem dus dat ga ik maar afleren .
18 weken en 1 dag en 5 kilo aangekomen moet vind dit zelf echt verschrikkelijk veel maar moet zeggen dat het alleen op me buik zit en me borsten zijn 2 cupmaten gegroeid dus dat gaat erg hard verder pas ik mijn normale spijkerbroeken nog, dus dan valt het wel mee toch?
30 weken en 15 kg... ik blijf rond de 15/16 kg hangen, al weken, terwijl mijn buik fors blijft groeien (incl striemen overigens ). Zit te wachten tot ik boven de 15 kg kom.
vandaag 28 weken en 2 dagen eerst 18 kg afgevallen tijdens de zwangerschap en nu de laatste paar weken 2kg bijgekomen denk alleen de buik kleine weegt al bijna 1.5 kg
Wow dan ben ik echt veel aangekomen! 24 weken en 14 kilo erbij. Nou moet ik wel zeggen dat ik voor de zwangerschap slechts 49 kilo woog en mijn gezonde gewicht 55 kilo is. Nu ben ik 63 kilo. Dus vanaf gezond gerekend heb ik er 8 kilo bij. Wel met een tweeling overigens.