Hoeveel weken en hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Firstbaby, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    35 weken en 2 dagen zwanger. Tot nu toe 12,7 kilo erbij.

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gisteren bij de VK op de weegschaal 60,5 kilo :confused: en ik woog voor mijn zwangerschap 57 a 58 kilo ;)

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bijna 10 weken en 9 bijna 10 kilo afgevallen :)

4. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    morgen 38 en helaas weer terug naar 6,5 kilo. Ik zou graag wat meer aankomen maar ik eet me een ongans maar mijn armen worden gewoon mager.

5. KaChris

KaChris Niet meer actief

Bijna 31 weken en precies 4.8 kg aangekomen...Mocht van de verloskundige nog wel een paar softijsjes eten :)....

Karin

6. xxxCorinaxxx

12 jan 2008
    17
    0
    0
    Verzorgende
    Amsterdam
    31 weekies en 20 kilootjes zwaarder :( .
    Maar ik sporte vaak en wat ik deed kan niet meer dus voor mij doen beweeg ik ook veel minder,denk dat t daar aanligt,want eten doe ik ook gewoon als normaal,niet meer en niet minder,dus hoop t na de bevalling er wel snel weer af tehebben.

7. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Iedereen komt hier zo weinig aan, ik eet echt niet zooooo veel en ben van 58 naar 68 gegaan op 23 weken!

Voel me net een waggelende eend met een dikke kont en celulitis waar ik dacht dat het nooit zou kunnen bestaan!

Kijk al uit naar het dieet dat ik ga volgen na de bevalling hihi

8. Niet meer actief

Nou hier nog een hoor :) laatste controle was bij mij met 20/21 weken en toen zaten er ook al bijna 10 aan...
    Voel me ook een klein walvisje! Haha want het komt er ook echt overal bij!
    Sexy, een dik hoofd ;) hahahha maar ook een veel dikkere kont, benen dan eerst o.a.

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hier 10 kg met 26 weken... :( En dan te bedenken dat mijn moeder met al haar zwangerschappen steeds maar 9 kg aankwam grrr! Ik gun het haar zeker, maar mezelf ook wel hihi. Ach, zo hard vliegt het er niet aan en ik ga gewoon 3 jaar borstvoeidng geven, dan smelt al het vet zo weg :p

10. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

4 mei 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    16 weken zwanger en 1,5 kilo aangekomen

11. Niet meer actief

Whaaahahaahhaa Vlinder ik zie het al voor me... komt je uk van 6 thuis uit school "mam mag ik even drinken"

:p

12. Vlinder84

Hahaha dat moet er bijzonder uitzien... Zie hier, ik vind het gewoon eng eruit zien hoe dat meisje van 8 jaar aan haar moeder haar borst trekt!

http://nl.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO ... re=related

13. Niet meer actief

GADVERDAMME!
    Sorry hoor maar dat is toch echt zwaaaaaaaar walgelijk?! haahahahaa

14. Vlinder84

Jah beetje wel... :(

Nu weer ontopic! ;) 10 kilo dus... Ben benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen! Niet teveel hoop ik :rolleyes:

15. Niet meer actief

Haha ontopic idd ;)

Maaremm.. nee ik hoop ook niet dat er teveel aan gaat komen, anders kunnen ze me dadelijk rollen vrees ik ! hihi

16. Sheba

Sheba Lid

31 mei 2008
    41
    0
    0
    7 kilo als het niet meer is ik kan het zelf ook niet geloven en vraag me echt hoe het kan haha want ik ben echt gaan minderen met eten :cry:

17. Sheba

Sheba Lid

31 mei 2008
    41
    0
    0
    7 kilo als het niet meer is ik kan het zelf ook niet geloven en vraag me echt hoe het kan haha want ik ben echt gaan minderen met eten :cry:

18. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    2 kilo netjes toch en ook nog gestopt met roken

19. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Ook hier in het begin ontzettend veel gegroeid. Met 20 weken ook al 19/20 kilo. Nu zit ik op 32 weken en op 23 kilo. De laatste tijd gaat het heel rustig. Ben idd ook net zo'n waterballon een en al vocht en opgezwollen. Maar het gaat verder prima en dat is het belangrijkste. En die kilo's was net 2/3 maanden gestopt met roken dus dat zal ook wel meespelen. Maar straks bijna een jaar gestopt met roken en een lief klein babytje rijker :D En daar heb ik wel wat extra kilo's voor over!

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    30 weken en 1 dag en 5,8 kilo.

Deel Deze Pagina