tot nu toe 1 kg (15 weken) maar volgens mij komt dat door onze vakantie vorige week waar ik teveel brownies heb gegeten (ohhh zo lekker). Mijn vorige zwangerschap was ik in het totaal 7.9kg aangekomen en de baby woog zelf al 4.5 kg. De dag na de bevalling woog ik al lichter dan ervoor haha. Ik hoop het dit keer ook weer 'netjes' te houden want het is al genoeg werk om alles weer strak te krijgen en je bezig te houden met je beeb(jes).
27 weken en 5 dagen en al 9 kilo aangekomen.... Nog 2 weken en dan verlof en dan ga ik iig 3x per week zwemmen en 3x per week lopen.. Hoop dat ik toename dan een beetje binnen de perken hou....
vind het heel netjes! als ik van me collega hoor dat zei 19 kilo is aangekomen van haar eerste vind ik dat wij het heel netjes doen (A)
Ik was van van me dochtertje in totaal 10 kilo precies aangekomen en dan de 2de nog niks tot nu toe ik ben nu in week 6 zwanger.
de laatste keer was het 12 kg met 26wk...maar ik begon met een ondergewicht van 7,5 kg...volgens de VK is het normaal
Ik ben nu bijna 29 weken zwanger en ben nog geen kilo aangekomen boven mijn eigen gewicht. Ben in het begin 3,5 kilo afgevallen, niet vanwege spugen maar had gewoon geen eetlust Dus op zich 4,5 kilo, vind het wel netjes Gr Pip