Ik ben nu 14,5 week en ik was bijna 5 kilo afgevallen (in het begin door het overgeven) en volgens mij zit dat er inmiddels bijna weer aan. Nu maar hopen dat ik de rest van de zwangerschap niet met dit tempo verder ga
Ik ben nu denk ik 1.5 kilo aangekomen maar heb ook nog helemaal geen grote buik. Volgende week heb ik gelukkig weer afspraak bij de vk want ik maak me toch zorgen...
24 weken en al 12 kilo erbij Weet echt niet waar het allemaal zit hoor Alleen mn heupen en bovenbenen zijn dikker geworden. Maar de meeste mensen zeggen me: wauw jij bent mooi zwanger, alles zit op je buik, je bent vast niet veel aangekomen Vreemd he...
ik ben nu 13 weken en al 2,5 kilo aangekomen. Heeft iemand dit ook al zo vroeg. Probeer me wel een beetje in te houden want als het in dit tempo doorgaat vrees ik dat ik straks 20 kilo bijkom.
ik ben bijna 12 weken en 3 kilo erbij is toch helemaal niet veel is een kilo per maand .. ik zou je er niet zo druk over maken gaat er vanzelf wel weer af en vergeet niet dat het ook veel vocht is hoor .. liefs flower
Tatlim bij mij precies zo... al 10kg en iedereen zegt oooh wat een mooi klein buikje, heerlijk om alles van voren te dragen! En dan denk ik huh? Want ik ben echt OVERAL aangekomen haha
Ben 34 weken zwanger en 9 kg. aangekomen. Bij de eerste had ik er 22kg bij, bij de tweede 16kg. Ben dus reuze benieuwd hoeveel het nu gaat worden in totaal.
Ben ik weer met een update in dit topic. Nu 33 weken en 15 kilo En toch blijft iedereen zeggen dat ik er goed uit zie en alleen naar voren draag... ik zie zelf de spekkies wel hoor! Armen en bovenbenen zijn niet wat het geweest is...