Hier nu 20,5 week en 4,5 kilo aangekomen. Nog een hoopvol verhaal: bij mijn dochter was ik 30 kilo aangekomen (zucht), was er na 4 maanden allemaal weer af, niets voor hoeven doen behalve BV geven :-D. Toch probeer ik nu maar iets minder aan te komen . groetjes!
hmmz als ik bij sommige lees dan denk ik dat is lekker weinig aangekomen ik bijna 19 weken en al 6 kilo aangekomen.
Idd Bengeltje... valt mij ook op dat veel vrouwen hier weinig aankomen, terwijl zowat iedereen in mijn omgeving veel aankomt. (Zo ook ik met ruim 11kg )
ja idd en dan denk ik hoe doen ze dat dan hiervoor deze zwangerschap ben ik in 5 week tijd 14 kilo afgevallen en de andere 15 kilo in 11 weken tijd dat was moeilijk zo verrot als ik was dat ging met streng dieet maar aankomen gaat blijkbaar nog makkelijker hier dan hahahaaha
4 kilo totaal aangekomen... Maar als je je afvraagt: hoe doen al die meiden dat toch, zo weinig aankomen: ik heb er eerst 7 kilo van af gekotst... Nouja, ik heb mezelf al die tijd maar voorgehouden dat het voordeel was dat ik straks die kilo's er niet af zou hoeven trainen, maar dat was ook het enige pluspunt aan al dat gekots,
Ik zit nu op 9 kilo, dus ik mag zeker niet klagen, morgen zal er een deel af zijn aangezien morgen ons manneke wordt gehaald met KS
hallo, Ik heb me vanmorgen gewogen en ben nu 12,4 kilo aangekomen. Heb zelf aanleg om snel dik te worden, dus nu het volgens het boekje gaat vind ik het prima.. Liefs kim
31 weken zwanger en was iets meer dan 5 kilo aangekomen maar vorige week n beetje afgevallen en zit nu dus precies op 5 kilo!
enne in het begin was ik meer aangekomen maar viel steeds kleine beetjes af door de stress waarschijnlijk en door nog veel bewegen en veel bezig zijn veel werken (niet dat dit goed is hoor!) tja en dan kom je vanzelf niet zo gek veel meer aan he
ik ben nu bijna 14 weken en ongeveer 6 kilo aangekomen. vorig jaar met 16 weken 12 kilo aangekomen en op het einde +35. nu was ik bij eht begin van deze zw.schap nog niet alle kilo's kwijt, verre van, dus ben erg benieuwd